PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obliczenie wysokości premii

  • 1. Data: 2008-08-05 18:40:06
    Temat: Obliczenie wysokości premii
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Umowa o pracę, wynagrodzenie roczne brutto: 36000 zł

    Jeśli premia wypłacana raz w roku miałaby wynosić 25% wynagrodzenia
    rocznego (domyślam się, że brutto?), to jaka kwota wpłynie na mój rachunek?

    25% * 36000 = 9000 zł
    - ZUS
    - zaliczka na podatek dochodowy
    = ????

    Jak to obliczyć? Są jakieś kalkulatory w sieci?

  • 2. Data: 2008-08-05 19:33:59
    Temat: Re: Obliczenie wysokości premii
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-05, Sheen <z...@v...pl> wrote:

    [...]

    > Jeśli premia wypłacana raz w roku miałaby wynosić 25% wynagrodzenia
    > rocznego (domyślam się, że brutto?), to jaka kwota wpłynie na mój rachunek?

    O ile mi wiadomo, to premia podlega identycznemu oskładkowaniu i
    opodatkowaniu jak pensja podstawowa, a więc chyba dowolny kalkulator
    płac wygooglany, gdzie wpiszesz kwotę 9k brutto, pokaże Ci kwotę netto
    oraz kwotę przeznaczoną na podatki i ZUS.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-08-05 23:21:08
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

> [...]
    > płac wygooglany, gdzie wpiszesz kwotę 9k brutto, pokaże Ci kwotę netto
    > oraz kwotę przeznaczoną na podatki i ZUS.

    dokladniejsze wyliczenie bedzie dla sumy pensji i premi (prog podatkowy)

  • 4. Data: 2008-08-06 04:37:17
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g7anmq$48n$1@nemesis.news.neostrada.pl, *MarcinF* wrote:

    > dokladniejsze wyliczenie bedzie dla sumy pensji i premi (prog
    > podatkowy)

    W tym przypadku bez znaczenia akurat bo 36000 to duzo ponizej progu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-08-06 05:36:18
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    MarcinF wrote:

    > dokladniejsze wyliczenie bedzie dla sumy pensji i premi (prog podatkowy)

    OK. Czyli 36000 + 9000 = 45000 -> /12 = 3750 zł

    i do kalkulatora wpisuję 3750, tak?

  • 6. Data: 2008-08-06 06:48:22
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Sheen wrote:

    > OK. Czyli 36000 + 9000 = 45000 -> /12 = 3750 zł
    >
    > i do kalkulatora wpisuję 3750, tak?

    tak, jesli kalkulator oblicza na podstawie
    miesiecznej kwoty to taka wartosc nalezy wpisac

  • 7. Data: 2008-08-06 08:25:58
    Od: zenia <z...@g...com>

    On 5 Sie, 20:40, Sheen <z...@v...pl> wrote:
> [...]
    > - zaliczka na podatek dochodowy
    > = ????
    >
    > Jak to obliczyć? Są jakieś kalkulatory w sieci?

    http://www.infor.pl/kalkulatory/brutto_netto.html#wy
    nikiform

    Nie wiem czy się przyda, ale :)
    pzdr