PracaGrupypl.praca.dyskusje › wieści z frontu (cz. 2)

  • 1. Data: 2008-08-03 18:41:11
    Temat: wieści z frontu (cz. 2)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    podobno dziady mają wprowadzić dyżury bierne i czynne
    (nazwy mogłem nieco pomylić), jak się nic nie robiło
    przez sobotę i niedzielę to zarobki będą niższe... mój
    durny nowy kierownik z Platformy Obywatelskiej już
    zaciera ręce jak to chłopcy w sobotę i niedzielę będą
    przerabiali robotę z całego tygodnia... co za ścierwo!

  • 2. Data: 2008-08-03 19:28:21
    Temat: Re: wieści z frontu (cz. 2)
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    No coz ..... jesli to prawda to skresle ta partie i ryzego oszusta i juz nie
    bedzie tym upragnionym prezydentem.
    Co mozemy zrobic ? Wysylac maile i zrobic szum w Internecie, medium
    dokladnie analizowanym przez tzw. mlodziezowke po ... czyli przyszlych
    mlodych koryciarzy, ktorzy nie maja pomyslu na zycie i lepsze pieniadze ...
    poza polityka (pozdrowienia dla Beaty S).

    M jak Matoly z PO, Wypierdalac.

  • 3. Data: 2008-08-03 20:50:01
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Marcin pisze:

    > M jak Matoly z PO, Wypierdalac.

    łubu dubu niech żyje nam prezes tego klubu. Mówi Jacek K...

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 4. Data: 2008-08-03 21:30:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 3 Aug 2008 20:41:11 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > durny nowy kierownik z Platformy Obywatelskiej już
    > zaciera ręce jak to chłopcy w sobotę i niedzielę będą
    > przerabiali robotę z całego tygodnia... co za ścierwo!

    Źródło? Link?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2008-08-04 22:10:21
    Od: "Wolvier" <w...@p...fm>

> [...]
    > ręce jak to chłopcy w sobotę i niedzielę będą przerabiali robotę z całego

    tzn. dla pracownika budżetówki źle?
    dla pracownika nie budżetówki chcący załatwić parę spraw w sobotę/niedzielę
    dobrze? (bo w tygodniu pracują od 8-16 +dojazd i nie ma ch....ja by
    cokolwiek załatwić, bo urzędy max do 17?)

  • 6. Data: 2008-08-06 14:09:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    pracę trzeba szanować, nie?