PracaGrupypl.praca.dyskusje › Targi Pracy w PKiN

  • 1. Data: 2006-10-18 12:40:19
    Temat: Targi Pracy w PKiN
    Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl>

    Uwaga crosspostuję!
    Właśnie wróciłem z targów. Zaopatrzyłem się w 100 swoich CV i ogólnych
    listów motywacyjnych i do jakich wniosków doszedłem? Robienie takich targów
    w/g mnie nie ma sensu. Jedynie co to dostałem prospekt w rękę i informację
    proszę odwiedzić naszą stronę www tam pan się wszystkiego dowie. Jedynie w
    2-ch stoiskach zainteresowano się mną jakoś na poważnie.
    I co teraz? Siedzę i oglądam strony pracodawców i ślę i ślę i ślę. Jestem
    rozgoryczony.

    Wojti

  • 2. Data: 2006-10-18 12:47:03
    Temat: Re: Targi Pracy w PKiN
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Wojti" <j...@n...wp.pl> writes:

> [...]
    > 2-ch stoiskach zainteresowano się mną jakoś na poważnie.
    > I co teraz? Siedzę i oglądam strony pracodawców i ślę i ślę i ślę. Jestem

    Zawracanie gitary. Oni w tych targach uczestniczą, żeby zareklamować
    swoją firmę. To dokładnie tak jak z ogłoszeniami o pracę w wyborczej:
    wolnych miejsc pracy nie ma, ale ogłoszenie, że "firma się dynamicznie
    rozwija" należy dać, bo cena ogłosznia niska (w końcu to niby ogłoszenie
    o pracę, a nie reklama), a dużo ludzi w poniedziałek tą gazetę ogląda.

    --
    jimmij

  • 3. Data: 2006-10-18 13:15:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jimmij <j...@j...jj> writes:

> [...]
    > rozwija" należy dać, bo cena ogłosznia niska (w końcu to niby ogłoszenie
    > o pracę, a nie reklama), a dużo ludzi w poniedziałek tą gazetę ogląda.

    Jak sie firma rozwija, to i przyjmuje...

    MJ

  • 4. Data: 2006-10-18 13:19:33
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Jak sie firma rozwija, to i przyjmuje...

    Tak, tylko że to, że firma pisze że się rozwija to jeszcze nie znaczy,
    że tak jest w istocie...

    --
    jimmij

  • 5. Data: 2006-10-18 14:33:59
    Od: "tester" <n...@p...onet.pl>

    A ja mialem sie dzisiaj wybrac ale zabraklo mi czasu.... to mowisz zeby
    sobie odpuscic?
    Szukasz pracy w PL czy poza granicami?

    T.

  • 6. Data: 2006-10-18 15:10:12
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    "Wojti" <j...@n...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > I co teraz? Siedzę i oglądam strony pracodawców i ślę i ślę i ślę. Jestem

    A co niby chciałbyś uzyskać. Te targi to na ogół prezentacja firm. Można
    przyjść i się, zeby wziąć wykaz firm uczstniczących (zwykle rozdaja to za
    darmo) i pogadać trochę z tymi, które cię zainteresowały. A potem działasz
    jak normalnie, czytasz ogłoszenia, wybierasz, modyfikujesz dokumenty i
    wysyłasz :)

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 7. Data: 2006-10-18 15:11:06
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > Tak, tylko że to, że firma pisze że się rozwija to jeszcze nie znaczy,
    > że tak jest w istocie...

    rozwija się tnąc koszty, czyli zwalnia :)

    e.

  • 8. Data: 2006-10-18 22:28:17
    Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl>

    > Szukasz pracy w PL czy poza granicami?
    >
    > T.
    Nie szukam poza granicami,jutro, a właściwie dzisiaj będzie dzień brytyjski.
    Anglię mam już za sobą, pracowałem ponad 2 lata nie mówię żeby się nie
    opłacało, ale założyłem rodzinę,pracowałem, ale . . .
    Coś nie wyszło i szukam pracy w logistyce. Z firmami z którymi rozmawiałem
    na targach rozmowa przedstawiała się tak " Yyy no tak szukamy yyy
    specjalisty yyy ale nie wiem nic na ten temat bo jeszcze nie mamy informacji
    na jakie konkretne stanowisko yyyyyyy, może pan wysłać do nas cv yyyyyyyyyy
    bo nie wiem kiedy będzie wolny wakat." Była to pierwsza z brzegu firma na
    którą się natrafiłem i w wejściu i w informatorze. I.T.D. do zajebxxia
    Stąd to moje rozgoryczenie. Później było podobnie.Nie szukałem jak popadnie,
    tylko zgodnie z informacjami zawartymi w informatorze.
    Wojti

  • 9. Data: 2006-11-09 10:47:57
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.praca.dyskusje.]
    Dnia 18.10.2006 entroper <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > rozwija się tnąc koszty, czyli zwalnia :)
    >
    > e.

    Przypomina to hasło:
    "Gra o staż"
    kiedyś taka jedna firma produkujaca jedzenie dla dzieci na ten pomysł wpadła.
    --
    ===
    GG 2483471