PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    From: Matrix <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Date: Wed, 14 Sep 2005 13:30:34 +0200

    Przegladajac oferty w poszukiwaniu pracy od jakichs 4 miesiecy narazie
    bez zadnego rezultatu zastanawiam sie skad sie biora specjalisci tak
    poszukiwani w tych ofertach a raczej zastanawia mnie skad sie wezma w
    przyszlosci ci specjalisci jak teraz absolwent uczelni technicznej nie
    moze znalezc pracy bo brak mu doswiadczenia ? Czy tylko ja doszedlem
    do takiego wniosku, ze niedlugo to tych specjalistow zabraknie bo nikt
    nie chce dawac szansy mlodym aby mogli choc w czesci stac sie tymi
    specjalistami ? nie oszukujmy sie ale prawda jest taka ze szkolenie
    pracownika na danym stanowisku nie zajeloby wiecej niz okres probny
    nawet nie zajeloby to miesiaca czasu zakladajac ze konczyl studia w
    tym kierunku no chyba ze ktos jest bardzo oporny na wiedze ;)

    Pozdrawiam

    M A T R I X