PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tajemniczy klient/praca dodatkowa/cała Polska

  • 11. Data: 2006-10-23 12:15:54
    Temat: Re: Tajemniczy klient/praca dodatkowa/cała Polska
    Od: Syntetos <s...@n...syntetos.pl>

    Herbi napisał(a):

    > A te widełki wynagrodzenia to uzależnione są od ..... ?
    > Oraz te 15-60zł to za "zbadany obiekt" czy za godzinę czy za dniówkę,
    > tydzień czy miesiąc "badania obiektu"? ;))))))

    widełki uzależnione są od szczegółowości formularza (im więcej rzeczy z
    punktu wizyty trzeba zapamiętać, ewentualnie im bardziej nietypowy
    scenariusz wizyty trzeba zrealizować tym większe wynagrodzenie.
    nietypowość scenariusza zakłada np. udawanie oburzenia na sprzedawce za
    opieszałość itp.).
    wynagrodzenie to jest oczywiście za pojedynczą wizytę.
    pozdrawiam
    Elżbieta

  • 12. Data: 2006-10-23 12:24:50
    Od: Syntetos <s...@n...syntetos.pl>

    Any User napisał(a):

    > A jakich miejsc i godzin wizyt można się _generalnie_ spodziewać?

    godziny są różne - najczęściej aby skontrolować różne osoby pracujące w
    tym samym punkcie wysyłamy tajemniczych klientów w godz. 11 - 14 i 17 -
    19. (tak by trafić na dwie różne zmiany pracowników). jeśli chodzi o
    miejsca to przeważają niestety większe miasta (chodzi przede wszystkim o
    dawne miasta wojewódzkie). bardzo często są to punkty umieszczone w
    centrach handlowych. mogą to być również punkty oddalone od miasta (np
    stacja benzynowa), te jednak zdarzają się zdecydowanie rzadziej.
    pozdrawiam
    Elżbieta

  • 13. Data: 2006-10-23 12:46:43
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > centrach handlowych. mogą to być również punkty oddalone od miasta (np
    > stacja benzynowa), te jednak zdarzają się zdecydowanie rzadziej.

    Czy wymagany jest jakiś minimalny pułap "obrotów", czy można sobie
    odpowiedzieć np. raz na 2 miesiące, później 3 razy w tygodniu, później znowu
    po miesiącu itd.?

  • 14. Data: 2006-10-23 12:50:33
    Od: Syntetos <s...@n...syntetos.pl>

    Any User napisał(a):

    > Czy wymagany jest jakiś minimalny pułap "obrotów", czy można sobie
    > odpowiedzieć np. raz na 2 miesiące, później 3 razy w tygodniu, później
    > znowu po miesiącu itd.?

    nie wymagamy żadnego pułapu "obrotów" ;-)
    Elżbieta

  • 15. Data: 2006-10-23 12:59:36
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Syntetos napisał(a):
    > nietypowość scenariusza zakłada np. udawanie oburzenia na sprzedawce za
    > opieszałość itp.).
    W kwestii merytorycznej - czy wprowadzacie do formularza jakąś
    określoną, właściwą formę reagowania sprzedawcy na nasze pretensje?

    pozdrawiam
    Maciek

  • 16. Data: 2006-10-23 13:12:27
    Od: Syntetos <s...@n...syntetos.pl>

    Irving Washington napisał(a):
    > W kwestii merytorycznej - czy wprowadzacie do formularza jakąś
    > określoną, właściwą formę reagowania sprzedawcy na nasze pretensje?
    >
    > pozdrawiam
    > Maciek
    najczęściej podajemy kilka możliwych zachowań, spośród których
    Tajemniczy klient wybiera najbardziej pasującą do zachowania sprzedawcy,
    przy czym dodatkowe uwagi odnośnie zachowania sprzedawcy i nie tylko (np
    uwagi dotyczące porządku czy zaistniałych nietypowych sytuacji) opisuje
    w wolnym polu pod wybranym zagadnieniem lub na końcu formularza w
    ogólnym opisie wedle własnego uznania.
    Elżbieta

  • 17. Data: 2006-10-23 14:52:03
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Syntetos napisał(a):

    > Wynagrodzenie Tajemniczego klienta waha się w zależności od trudności
    > badania od 15 do 60 zł. Czasami dodatkowym wynagrodzeniem jest zwrot
    > wydatków poniesionych przez niego na zakupy.

    czasami?!?!?! to jest standard, tak samo jak otrzymywanie pieniędzy za
    wykonaną pracę. nie tak jak jedna firma, której pracownicy kontrolują
    kfc i dostają jedynie ryczałt 15 zł, za który maja kupić zestaw i przez
    komórkę przedyktować ankietę. na chorobę mi kosiarka, która kupowałem w
    jednym sklepie ogrodniczym? łaskawie mam mieć możliwość zostawienia jej
    sobie? zdecydowanie wolę jak wszystkie zakupy zabiera koordynator,
    oczywiście po opłaceniu moich wydatków. bonusem jest tu możliwość kupna
    niektórych zakupionych produktów, zwykle za pół ceny, a nie "zwrot
    wydatków poniesionych przez niego na zakupy"

    > ,,Bycie Respondentem" nie jest pracą jako taką.

    jest jak najbardziej pracą, znam wielu ludzi, którzy się z tego
    utrzymują i to żaden wyjątek.

    > Osoby chcące pracować jako Tajemniczy klient lub chcące brać udział w
    > badaniach jako respondent prosimy o dokonanie rejestracji na naszej
    > stronie internetowej http://nmr.syntetos.pl/index.php

    a ja podziękuję, to jest całkiem niezłe:
    "W tym celu utworzyliśmy Klub Respondentów, czyli bazę osób, które
    zadeklarowały chęć udziału w badaniach marketingowych.Za udział w
    badaniu respondenci otrzymują określoną liczbę punktów wymienianych na
    nagrody lub bony pieniężne które mogą zrealizować w wybranych sklepach."

    chyba zapominacie o tym, że za prace należy się płaca, nie gadżety, nie
    punkty, a kasa. no i nauczcie się profesjonalizmu. przypominacie mi
    jedna firmę z Krakowa, w której za siedzenie przy telefonach, mówienie
    cały czas i szukanie respondentów dostaje się tyle, że żeby kupić sobie
    w sąsiednim spożywczaku drugie śniadanie trzeba pracować 2 godziny.

  • 18. Data: 2006-10-23 18:13:02
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Baze danych sobie tworza ludzi, aby do nich potem spamowac. Jestem
    ciekaw, czy przestrzegaja zasad przetrzymywania danych osobowych, ci
    losie.

  • 19. Data: 2006-10-23 18:20:43
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Rico wrote:

    > Baze danych sobie tworza ludzi, aby do nich potem spamowac. Jestem
    > ciekaw, czy przestrzegaja zasad przetrzymywania danych osobowych, ci
    > losie.

    A ty losiu wiesz co to jest spam? Spam to elektroniczne wiadomości rozsyłane
    do osób, które ich nie oczekują.[1] Spam to nadmiar informacji zbędnych dla
    odbiorcy przekazu.[2]

    Tak czy inaczej, jesli ludzie sie do nich zglaszaja to znaczy, ze chca od
    nich otrzymywac maile. Koniec, kropka.

    [1] http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam
    [2] http://nospam-pl.net/spam.php
    --
    Cezary Morga

  • 20. Data: 2006-10-23 18:30:28
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Cezary Morga napisał(a):

    > A ty losiu wiesz co to jest spam?

    Taki loś jak ty to przyklad spamu. Przekazujesz zbedne informacje [1],
    ludzie nie chca od ciebie otrzymywac informacji[2] ahahaha
    Cezary zwany cieciem, poległ jak przejachany kot ahahahaha.