PracaGrupypl.praca.dyskusjeTajemniczy klient/praca dodatkowa/cała Polska › Re: Tajemniczy klient/praca dodatkowa/cała Polska
    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tajemniczy klient/praca dodatkowa/cała Polska
    Date: Mon, 23 Oct 2006 16:52:03 +0200

    Syntetos napisał(a):

    > Wynagrodzenie Tajemniczego klienta waha się w zależności od trudności
    > badania od 15 do 60 zł. Czasami dodatkowym wynagrodzeniem jest zwrot
    > wydatków poniesionych przez niego na zakupy.

    czasami?!?!?! to jest standard, tak samo jak otrzymywanie pieniędzy za
    wykonaną pracę. nie tak jak jedna firma, której pracownicy kontrolują
    kfc i dostają jedynie ryczałt 15 zł, za który maja kupić zestaw i przez
    komórkę przedyktować ankietę. na chorobę mi kosiarka, która kupowałem w
    jednym sklepie ogrodniczym? łaskawie mam mieć możliwość zostawienia jej
    sobie? zdecydowanie wolę jak wszystkie zakupy zabiera koordynator,
    oczywiście po opłaceniu moich wydatków. bonusem jest tu możliwość kupna
    niektórych zakupionych produktów, zwykle za pół ceny, a nie "zwrot
    wydatków poniesionych przez niego na zakupy"

    > ,,Bycie Respondentem" nie jest pracą jako taką.

    jest jak najbardziej pracą, znam wielu ludzi, którzy się z tego
    utrzymują i to żaden wyjątek.

    > Osoby chcące pracować jako Tajemniczy klient lub chcące brać udział w
    > badaniach jako respondent prosimy o dokonanie rejestracji na naszej
    > stronie internetowej http://nmr.syntetos.pl/index.php

    a ja podziękuję, to jest całkiem niezłe:
    "W tym celu utworzyliśmy Klub Respondentów, czyli bazę osób, które
    zadeklarowały chęć udziału w badaniach marketingowych.Za udział w
    badaniu respondenci otrzymują określoną liczbę punktów wymienianych na
    nagrody lub bony pieniężne które mogą zrealizować w wybranych sklepach."

    chyba zapominacie o tym, że za prace należy się płaca, nie gadżety, nie
    punkty, a kasa. no i nauczcie się profesjonalizmu. przypominacie mi
    jedna firmę z Krakowa, w której za siedzenie przy telefonach, mówienie
    cały czas i szukanie respondentów dostaje się tyle, że żeby kupić sobie
    w sąsiednim spożywczaku drugie śniadanie trzeba pracować 2 godziny.