PracaGrupypl.praca.dyskusje › TRW z Czestochowy

  • 1. Data: 2005-03-31 20:41:12
    Temat: TRW z Czestochowy
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    Czy ktos pracuje / pracowal w tej firmie? Daja mnostwo ogloszen w GW. Chodzi
    o stanowiska informatyczne. Jaka atmosfera? Czy mozna sie duzo nauczyc,
    skorzystac?

  • 2. Data: 2005-04-01 16:31:22
    Temat: Re: TRW z Czestochowy
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

    "gostek" <g...@w...pl> wrote in message
    > Czy ktos pracuje / pracowal w tej firmie? Daja mnostwo ogloszen w GW.
    Chodzi
    > o stanowiska informatyczne. Jaka atmosfera? Czy mozna sie duzo nauczyc,
    > skorzystac?

    Pytanie:..... jak sie tam dostac ? :)

  • 3. Data: 2005-04-01 16:35:37
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

> [...]
    Chodzi
    > o stanowiska informatyczne. Jaka atmosfera? Czy mozna sie duzo nauczyc,

    sorrki nie doczytalem :-)

    "Czy mozna sie duzo nauczyc, skorzystac?" Przeciez to nie jest zadna szkola
    ani studium, ani centrum szkoleniowe to jest przeciez oddzial jednej z
    miedzynarodowych firm oni tam poszukuja raczej specalistow a nie dzieci zeby
    je uczyc :-) Dziwne pytanie.... wg mnie albo nie masz wyksztalcenia
    informatycznego i dopiero zaczynasz studia, albo jestes swiezo po studiach i
    nic nie umiesz wiec nie wiem co z Ciebie za informatyk ? ( jesli wogole
    jestes informatykiem ) twoje szanse sa mizerne po tym pytaniu.... sorrki tka
    rzeczywistosc.

  • 4. Data: 2005-04-01 17:28:04
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Xoxol" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic nie umiesz wiec nie wiem co z Ciebie za informatyk ? ( jesli wogole
    > jestes informatykiem ) twoje szanse sa mizerne po tym pytaniu.... sorrki

    Zawsze sie mozna nauczyc czegos jeszcze ponad to, co sie wie. Jesli ktos
    chce sie uczyc, a dzieki temu moc mniejszym wysilkiem wiecej z siebie dawac
    firmie i odpowiednio wiecej dzieki temu zarabiac, to jest to bardzo sensowna
    postawa :). Szanse po wykazaniu szczerego zainteresowania szkoleniami i
    nauka w sensownych firmach i na stanowiskach umyslowych rosna - chyba ze nie
    ma zainteresowania niczym innym poza tym, co moze wzbudzac podejrzenia, ze
    miejsce nie jest docelowym miejscem pracy, tylko miejscem do wyniesienia
    wiedzy i jej "skapitalizowania" u kogos innego. Niektore firmy godza sie
    zreszta na cos takiego, jesli w zamian za zaoferowanie nauki moga mniej
    placic.

    I.

  • 5. Data: 2005-04-01 21:02:27
    Od: "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl>

    Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos pracuje / pracowal w tej firmie? Daja mnostwo ogloszen w GW.
    Chodzi
    > o stanowiska informatyczne. Jaka atmosfera? Czy mozna sie duzo nauczyc,
    > skorzystac?

    Nie odpowiem Ci na te pytania, bo tam nie pracuje, ale
    możesz się dowiedzieć, jeśli przyjdziesz do nas na PCz.
    06.04 Wydział Zarządzania, jest spotkanie z osobą z TRW.
    Szczegóły: http://konferencja.ids.czest.pl/tabela.htm

    Sam tam z chęcią zajrzę. Ale z tego co wiem potrzebują
    specjalistów z doświadczeniem i chyba w większości to
    nie-informatyków (tzn. stanowisk dla informatyków nie
    jest wiele). Jednak mogę się mylić w swojej opinii.

  • 6. Data: 2005-04-02 12:58:14
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

> [...]
    > nie-informatyków (tzn. stanowisk dla informatyków nie
    > jest wiele). Jednak mogę się mylić w swojej opinii.

    Gdzie jest dokladnie ten wyklad ? ( Prosze o adres )

  • 7. Data: 2005-04-02 20:56:47
    Od: "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl>

    Użytkownik "Xoxol" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > Gdzie jest dokladnie ten wyklad ? ( Prosze o adres )

    Tutaj masz informację http://konferencja.ids.czest.pl/
    (link "Gdzie ? Kiedy ?" ).
    Jeśli wiesz gdzie jest polibuda PCz bez problemu trafisz.
    Salę masz podaną w tabelce, w moim pierwszym poście,
    WZ-4 to jest sala Wydziału Zarządzania, dopytasz się
    w szatni czy gdzieś indziej. Sam nie wiem dokładnie,
    gdzie jest ta sala, bo studiuje na dawnej Budowie Maszyn.

    Z góry mówię, że nie wiem czego można oczekiwać
    po takim spotkaniu, czy info o firmie (reklama) czy
    ofert pracy. Ale na pewno będzie można porozmawiać
    z człowiekiem z TRW.

  • 8. Data: 2005-04-03 21:15:48
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

    > Z góry mówię, że nie wiem czego można oczekiwać
    > po takim spotkaniu, czy info o firmie (reklama) czy
    > ofert pracy. Ale na pewno będzie można porozmawiać
    > z człowiekiem z TRW.

    Dzieki za info jakos znajde ta sale teraz.
    Czego sie spodziewac po spotaniu? z pewnoscia bedzie nam blizej znany profil
    kandydatow ktoryc hoszukuje TRW do pracy w swoim zakladzie. Kazda informacja
    ( szczegolnie ta od pracodawny ) jest wadne i bedzie mozna ja pozniej
    wykorzystac przygotowujac sie do rozmowy kwalifikacyjen a wlasciwie na
    rozmowie...

  • 9. Data: 2005-04-04 21:17:21
    Od: "Jackare" <j...@i...bez.spamu..pl>

> [...]
    > ani studium, ani centrum szkoleniowe to jest przeciez oddzial jednej z
    > miedzynarodowych firm oni tam poszukuja raczej specalistow...

    no to z nieco innej beczki: pokaz mi szkole w ktorej naucza np
    administrowania centrala telefoniczna, ktorej system operacyjny wywowdzi sie
    z UNIX'a ale de facto nie jest nim w czystej postaci (np centrala 5ESS).
    Ponadto ma rozbudowana baze danych ale jest to baza bardzo specyficzna-
    odmienna od powszechnie stosowanych. Ponadto dochodzi administarcja sprzetem
    centralowym i wspolpracujacym i jeszcze kilka specyficznych zagadnien.

    W zadnej szkole tego nie ucza i mozna sie z tym spotkac jedynie pracujac
    przy eksploatacji lub budowie/serwisie tego typu zaawansowanych urzadzen.
    Specjalisci z tego zakresu tez nie zderzaja sie miedzy soba na ulicach i
    zazwyczaj trzyma sie ich na solidnych lancuchach placowych i bonusowych
    (szkolenia zagraniczne i ogolnie- inwestycje w pracownika).
    W/w zagadnien mozna nauczyc sie jedynie podejmujac prace w odpowiedniej
    branzy, intensywnie sie szkolac a nastepnie nabywajac doswiadczen.
    wiec nie jest tak do konca jak napisales, a to tylko jeden i to waski
    przyklad...
    --
    Jackare
    Bytom