PracaGrupypl.praca.dyskusje › TOYA szukam informacji

  • 1. Data: 2002-10-27 11:03:09
    Temat: TOYA szukam informacji
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Witam
    Szukam wszelkich informacji o firmie TOYA z Wrocławia.
    W szczególności chodzi mi o klimat pracy,zarobki itd.
    Może ktoś z Was tam pracował lub pracuje?
    Za wszelkie info wielkie dzięki.
    Pozdrawiam
    LeBi

  • 2. Data: 2002-10-27 11:37:59
    Temat: Re: TOYA szukam informacji
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik "LeBi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W szczególności chodzi mi o klimat pracy,zarobki itd.
    > Może ktoś z Was tam pracował lub pracuje?

    Starałam się tam o pracę asystentki kierownika projektu.
    Troche dziwna firma bo rozmowę kwalifikacyjną (łącznie z zapytaniem o
    wielkość zarobków) przeprowadzili ze mną przez telefon.
    Chyba podalam za duzo bo mnie nie przyjeli.
    pozdr.
    --
    H.
    www.avonwroclaw.prv.pl