PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybka zmiana pracy › Szybka zmiana pracy
  • Data: 2005-07-30 19:46:12
    Temat: Szybka zmiana pracy
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Czytam p.p.d od bardzo długiego czasu i zauważyłem, że ostatnio dominują
    trzy główne tematy: rozmowa rekrutacyjna, zarobki
    informatyków/programistów oraz - dla mnie najciekawszy - jak szybko
    rozstać się z dotychczasowym pracodawcą.

    Sam byłem jakiś czas temu w sytuacji, kiedy dostałem nową pracę i
    chciałem jak najszybciej rozstać się z dotychczasową. W moim przypadku
    wszystko odbyło się bezboleśnie, ale - jak czytam - wiele ludzi ma z tym
    niezłe problemy.

    W związku z tym mam pytanie do wszystkich: Czy sądzicie, że powinna
    istnieć możliwość szybkiej rezygnacji z pracy? Argumentem za "tak" może
    być to, że najprawdopodobniej łatwiej znaleźć pracownika niż nową pracę;
    argumentem za "nie" - równość praw pracownika i pracodawcy.

    Co o tym sądzicie?
    Sebastian Ce.