PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybka zmiana pracy › Re: Szybka zmiana pracy
  • Data: 2005-07-30 22:13:30
    Temat: Re: Szybka zmiana pracy
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Celejewski napisał(a):

    > W związku z tym mam pytanie do wszystkich: Czy sądzicie, że powinna
    > istnieć możliwość szybkiej rezygnacji z pracy? Argumentem za "tak" może
    > być to, że najprawdopodobniej łatwiej znaleźć pracownika niż nową pracę;
    > argumentem za "nie" - równość praw pracownika i pracodawcy.
    >
    > Co o tym sądzicie?
    > Sebastian Ce.

    Taka sytuacja wystepuje raczej w przypadku, gdy pracodawca gra fer wobec
    pracownika (wyjatkiem - umowy na czas okreslony ponizej pol roku, lub
    powyzej bez klauzuli o okresie wypowiedzenia).
    jesli pracodawca byl w porzadku, to powinien miec bonus w postaci
    gwarancji nieporzucenia go nagle przez pracownika na korzysc innego
    pracodawcy.

    pzdr
    Krzysztof