PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukasz Pracy? -zobacz CV i list Motywacyjny (CL)

  • 1. Data: 2003-02-12 16:00:04
    Temat: Szukasz Pracy? -zobacz CV i list Motywacyjny (CL)
    Od: "mgr R. Witczak" <e...@N...gazeta.pl>

    Napiszemy CV i list motywacyjny według Twoich indywidualnych potrzeb,
    wykonane dokumenty przesyłamy e-mailem.

    Udzielimy Ci konsultacji przez Internet. Przeprowadzamy weryfikacje i korekty
    gotowych CV i CL, zgodnie z wymogami procesu rekrutacji.

    Napiszemy Twoje CV i list motywacyjny w języku ANGIELSKIM.

    http://www.list-cv.prv.pl/

    e-mail: r...@e...pl

  • 2. Data: 2003-02-12 18:46:30
    Temat: Re: Szukasz Pracy? -zobacz CV i list Motywacyjny (CL)
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "mgr R. Witczak" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gotowych CV i CL, zgodnie z wymogami procesu rekrutacji.
    >
    > Napiszemy Twoje CV i list motywacyjny w języku ANGIELSKIM.

    Coraz wiecej osób chce zarobić na bezrobotnych. Tak czy inaczej wynocha na
    odpowiednia grupę.

  • 3. Data: 2003-02-13 09:55:11
    Od: k...@p...onet.pl

    przeciez nic nie napisał o kasie... może to dobry człek i chce pomóc za darmo!
    poza tym jak ktoś nie potrafi napisac swojego cv to zle o nim swiadczy. a takie
    oferowane cv to zwykłe szablony na jedno kopyto...

  • 4. Data: 2003-02-13 10:22:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > przeciez nic nie napisał o kasie... może to dobry człek i chce pomóc za
    darmo!

    Tu nie napisał, ale na swojej stronie www owszem. Dobrze jest naprzód
    sprawdzić a potem pisać.

    > poza tym jak ktoś nie potrafi napisac swojego cv to zle o nim swiadczy. a
    takie
    > oferowane cv to zwykłe szablony na jedno kopyto...

    Nie widzę zwiazku tej uwagi z moim postem

  • 5. Data: 2003-02-13 14:20:34
    Od: k...@p...onet.pl

    > Tu nie napisał, ale na swojej stronie www owszem. Dobrze jest naprzód
    > sprawdzić a potem pisać.

    spokojnie, ja nie potrzebuje wchodzić na jego strone - ale fakt ze to zwykły
    spam!!!

    > Nie widzę zwiazku tej uwagi z moim postem

    tak sobie dodałem wolną sugestie...