PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANKO-WAZNE!!

  • 1. Data: 2003-02-12 16:29:02
    Temat: PYTANKO-WAZNE!!
    Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl>

    Poszukuje ludzi, ktorzy wyjezdzali w ramach Work&Travel do USA w sezonie
    wakacyjnym w ciagu ostatnich lat. Interesuje mnie pozycja 'cashier' w
    lodziarni- jakie wynagrodzenia, obowiazki, czas pracy, czy sa mozliwe
    nadgodziny, bonusy, przedluzenie umowy ? prosze o powazne odpowiedz.. to
    baaardzo wazne !!
    podrawiam
    Livia

  • 2. Data: 2003-02-12 19:21:50
    Temat: Re: PYTANKO-WAZNE!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    FeeLCiA wrote:
> [...]
    > czy sa mozliwe nadgodziny, bonusy, przedluzenie umowy ? prosze o
    > powazne odpowiedz.. to baaardzo wazne !!

    A czy masz swiadomosc, ze bardzo czesto okazuje sie, ze to co masz w
    papierach na miejscu kazuje sie dawno nieaktualne? dlatego nie napalaj
    sie na to miejsce pracy - bo w prtaktyce pewnie bedziesz zmieniala
    prace co jakis czas...

  • 3. Data: 2003-02-12 20:31:57
    Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl>

    Firma, z ktora jade jak dotychczas wywiazywala sie z obietnic, wiec
    zakladam, ze umowa, ktora podpisze jeszcze w Polsce bedzie aktualna rowniez
    po zajechaniu do USA...
    ponawiam wiec pytanie- czy ktos wie, co nalezy do obowiazkow 'cashiera' ? :)