PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy będąc zatrudnionym › Re: Szukanie pracy będąc zatrudnionym
    From: zch28 <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy będąc zatrudnionym
    Date: Fri, 11 Aug 2006 08:55:15 +0200

    glosnetu napisał(a):
    mojego doswiadczenia wynika (IT), ze lepiej widziane sa osoby
    > pracujace. W czasie powszechnego glodu specjalistow na rynku, dluzej
    > (pare mcy) niezatrudniony wzbudza nieufnosc ("cos z nim jest nie tak,
    > skoro nikt go nie chcial zatrudnic"). Nie wiem, jak w innych branzach.

    U mnie natomiast wręcz przeciwnie :-( (DTP Lublin)
    Może dlatego, że firm do których uderzałem nie stać było na kogoś kto ma
    doświadczenie i szukały zdesperowanego brakiem pracy gościa od grafiki
    co im będzie rzeźbić w g.... za 800 zł netto.
    Odniosłem wrażenie, że fakt chęci zmiany = pewnie chce więcej zarabiać,
    zna swoją wartość i będzie marudzić i domagać się podwyżek.

    Może i na wschód kiedyś też nadciągnie fala głodu specjalistów :-)

    zch