PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukamy współpracowników.

  • 1. Data: 2005-02-26 17:53:35
    Temat: Szukamy współpracowników.
    Od: "GRUPA NOVUM" <n...@o...pl>

    Poszukujemy uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy
    zainteresowani są wysokimi zarobkami. Praca na własnym komputerze z dostępem
    do Internetu. Gwarantujemy pełne, darmowe przeszkolenie on-line.
    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę wysłać do nas e-mail na adres:
    n...@o...pl , pisząc w temacie "WSPÓŁPRACOWNIK".

  • 2. Data: 2005-02-26 18:18:05
    Temat: Re: Szukamy współpracowników.
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    GRUPA NOVUM (news:6525.0000153e.4220b79e@newsgate.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > dostępem do Internetu. Gwarantujemy pełne, darmowe przeszkolenie
    > on-line. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę wysłać do nas

    nie mam zaufania do firm z mailem na kontach typu o2, wp, interia etc...

    R.

  • 3. Data: 2005-02-26 18:51:47
    Temat: wypad
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    jw

  • 4. Data: 2005-02-27 10:14:02
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: GRUPA NOVUM [26 Feb 2005 18:53:35 +0100]:

    > Poszukujemy uczciwych, godnych zaufania współpracowników,
    > którzy zainteresowani są [...]

    ..strata czasu, pieniedzy i nerwow, oraz chca skorzystac
    z niepowtarzalnej okazji obejrzenia od srodka sali sadowej
    podczas procesu. Takze od tych wszystkich, ktorzy nie byli
    nigdy wysmiewani z powodu wlasnej tepoty umyslowej albo chca
    powrocic do tego etapu.

    Kira