PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?

  • 1. Data: 2008-11-29 01:29:44
    Temat: Szukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?
    Od: "eBinx" <s...@e...co.uk>

    Jako zleceniodawca, przy poszukiwaniu soe webmasterow, programistow itd, z
    reguly korzystam z http://www.scriptlance.com (i kilku innych podobnych
    stron.)
    Czy mamy w Polsce takie strony z duza liczba freelancerow?

    Spotkalem cos takiego: http://www.zlecenia.przez.net/ ale wyglada, ze jest
    tam strasznie cicho.

    Pytam z pozycji zleceniodawcy, ktoremu jak to zwykle bywa, zalezy na czasie
    i pieniadzach.

    Pytanie zatem wlasciwe powinno byc chyba takie:
    Czy i gdzie jest polski, 'ruchliwy' odpowiednik scriptlance.com?

    pzdr
    slawekp

  • 2. Data: 2008-11-29 06:03:00
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    eBinx wrote:

> [...]
    >
    > Pytanie zatem wlasciwe powinno byc chyba takie:
    > Czy i gdzie jest polski, 'ruchliwy' odpowiednik scriptlance.com?

    najpierw to powiedz czego szukasz, czy studenta za 2zł/h czy specjalistę za 3.5k
    miesięcznie. Na razie idziesz w kierunku studenta.

    Lemat
    The Internet does not need law enforcement, it only needs few good
    sysadmins with cojones.

  • 3. Data: 2008-11-29 16:13:05
    Od: "eBinx" <s...@e...co.uk>

    > najpierw to powiedz czego szukasz, czy studenta za 2zl/h czy specjaliste
    > za 3.5k miesiecznie. Na razie idziesz w kierunku studenta.

    Lemat, do cholery, odpowiadasz mi na pytanie- pytaniem. Ja tu nie po to zeby
    z Toba flirtowac ;-)
    Widzisz ja nigdy do konca nie wiem na kogo trafie czy studenta czy
    profesora. Ostatnio za $300 porzadny gosc napisal mi skrypt.
    Nie byl najtanszy inni chieli robic za 80, 100usd. Jego zdolnosc zrozumienia
    wymagan projektu i pytania o niedopowiedziane rzeczy (i.e. o niejasnosci)
    sprawily ze sie na Niego wlasnie zdecydowalem. Byly tez kosmiczne ceny po
    $1000 i wiecej. Co sie okazalo? On jest doktorem na uczelni i albo tak
    dorabia piszac, albo tez jego studenci robia to w ramach zajec przez niego
    prowadzonych LOL
    Nie wnikam, zloty czlowiek z pejsami z Israel, co czasem dawalo mi w dupe bo
    w piatek z dobrym Zydem sie juz nie skontaktujesz :-)

    I tak czasem jest, ze trafi sie student, a czasem zdolny D.Sc.
    To jest cos bardziej ruchliwego od zleniaprzez.net czy nie ma?
    pzdr, slawekp

    BTW. Chyle czola za walke z ICIC, podziwiam i dziekuje.

  • 4. Data: 2008-11-29 17:03:44
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    eBinx wrote:

    > Lemat, do cholery, odpowiadasz mi na pytanie- pytaniem. Ja tu nie po to
    > zeby z Toba flirtowac ;-)

    to może zacznij? ;) moja obecność na tej grupie o czymś świadczy...

  • 5. Data: 2008-11-29 20:20:23
    Od: "Asia Witek" <a...@s...beceiks.peel>

    Użytkownik "eBinx" <s...@e...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron.)
    > Czy mamy w Polsce takie strony z duza liczba freelancerow?

    np. artserwis.pl, jakieś 20 000 zarejestrowanych, ale w tym sa też graficy,
    fotograficy itp.

    pozdr
    Asia

  • 6. Data: 2008-11-29 21:25:01
    Od: "eBinx" <s...@e...co.uk>

    Dziekuje Asiu, 'ide' sprawdzic...

  • 7. Data: 2008-11-30 15:28:59
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    hi,

    > Czy mamy w Polsce takie strony z duza liczba freelancerow?

    może nie strony ale grupy dyskusyjne:
    pl.praca.oferowana
    alt.pl.praca.oferowana

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 8. Data: 2008-11-30 19:41:19
    Od: "eBinx" <s...@e...co.uk>

    > może nie strony ale grupy dyskusyjne:
    > pl.praca.oferowana
    > alt.pl.praca.oferowana

    Grupy to nie to samo.
    Przede wszystkim brakuje recenzji wczesniejszych projektow wystawionych
    przez zleceniodawcow, a portfolio to nie to samo co 30 recenzji od roznych
    zleceniodawcow zgromadzonych w jednym miejscu. Do tego dochodza zalety
    systemu aukcyjnego/przetargowego- w efertach wykonawczych jest jasne za ile
    i na kiedy, istnieje zautomatyzowany system zaplaty i ew. fakturowania.

    Musze odpowiedziec sobie sam. Po dwoch dniach szukania znalazlem nastepujace
    strony oferujace zlecenia online, zlecenia przez internet, praca zdalna:

    Listwa Alfabetyczna:
    http://www.bidder.pl/ - Giełda zleceń OnLine
    http://www.freelancer.pl/ - Miejsce, które łączy zleceniodawców z
    najlepszymi profesjonalistami wolnych zawodów.
    http://weblance.pl/ - Zlecenia, ogłoszenia pracy dla freelancerów,
    programistów grafików.
    http://webplace.pl/ - Zlecenia dla Webmasterów

    pzdr slawekp

  • 9. Data: 2008-12-01 12:53:21
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    witam,

> [...]
    > systemu aukcyjnego/przetargowego- w efertach wykonawczych jest jasne za
    > ile i na kiedy, istnieje zautomatyzowany system zaplaty i ew.

    Jasne, że nie to samo.
    Pytanie tylko czy jest jakikolwiek sens przeglądania serwisu z 2 ofertami na
    krzyż?
    Biorąc to pod uwagę nie będzie tam, również wielu opinii.

    Może w Polsce nie ma takiej potrzeby, rynek wygląda inaczej i jest zbyt mała
    liczba klientów którzy wiedzą czego chcą i znają się na tym co kupują.
    Tutaj trzeba jednak dotrzeć do klienta i powiedzieć, pokazać co może mieć.

    Stąd może nikłe zainteresowanie tego typu stronami?

    Reasumując trochę cały trend, zleceń wcześniej było więcej,
    teraz jest ich coraz mniej, więcej jest natomiast ofert pracy.
    Widać więc, że firmy, które wcześniej zlecały teraz szukaja pracowanika
    na stałe, a ja przewiduję, że za jakiś czas bedą poszukiwać
    wyspecjalizowanych
    firm jak to jest na zachodzie.
    Jesteśmy na troche innym etapie rozwoju jak zachód i nie ma co ukrywać.

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 10. Data: 2008-12-01 13:42:41
    Od: "TS" <t...@w...nospam.pl>

    "Lemat" <#@lemat.priv.pl> wrote in message

    > najpierw to powiedz czego szukasz, czy studenta za 2zł/h czy specjalistę
    > za 3.5k miesięcznie. Na razie idziesz w kierunku studenta.

    Swego czasu wlasnie na zlecenia.przez.net znalazlem bardzo dobrego studenta,
    ktory prowadzil dzialalnosc i zrobil mi SEO o niebo lepiej niz wszystkie
    "profesjonalne" firmy, ktore mialem wczesniej i ktore mnie kasowaly 10 razy
    wiecej.

    pzdr,
    TS.