PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa? › Re: Szukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?
    From: "eBinx" <s...@e...co.uk>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?
    Date: Sat, 29 Nov 2008 16:13:05 -0000

    > najpierw to powiedz czego szukasz, czy studenta za 2zl/h czy specjaliste
    > za 3.5k miesiecznie. Na razie idziesz w kierunku studenta.

    Lemat, do cholery, odpowiadasz mi na pytanie- pytaniem. Ja tu nie po to zeby
    z Toba flirtowac ;-)
    Widzisz ja nigdy do konca nie wiem na kogo trafie czy studenta czy
    profesora. Ostatnio za $300 porzadny gosc napisal mi skrypt.
    Nie byl najtanszy inni chieli robic za 80, 100usd. Jego zdolnosc zrozumienia
    wymagan projektu i pytania o niedopowiedziane rzeczy (i.e. o niejasnosci)
    sprawily ze sie na Niego wlasnie zdecydowalem. Byly tez kosmiczne ceny po
    $1000 i wiecej. Co sie okazalo? On jest doktorem na uczelni i albo tak
    dorabia piszac, albo tez jego studenci robia to w ramach zajec przez niego
    prowadzonych LOL
    Nie wnikam, zloty czlowiek z pejsami z Israel, co czasem dawalo mi w dupe bo
    w piatek z dobrym Zydem sie juz nie skontaktujesz :-)

    I tak czasem jest, ze trafi sie student, a czasem zdolny D.Sc.
    To jest cos bardziej ruchliwego od zleniaprzez.net czy nie ma?
    pzdr, slawekp

    BTW. Chyle czola za walke z ICIC, podziwiam i dziekuje.