PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy za granicą pomóżcie

  • 1. Data: 2002-11-14 20:20:41
    Temat: Szukam pracy za granicą pomóżcie
    Od: "Joanna" <j...@i...pl>

    Szukam pracy , raczej fizycznej za granicą
    bardzo proszę o pomoc, szukam adresów sprawdzonych firm które naprawde
    wysyłają ludzi do pracy a nie tylko zwijają kasę.
    mogą być także jakiekolwiek inne wskazówki lub adresy.

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2002-11-15 17:58:59
    Temat: Re: Szukam pracy za granicą pomóżcie
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Joanna wrote:
    > *jakiekolwiek* inne wskazówki lub adresy.

    O ile wiem, to Turcy w Niemczech chętnie zatrudnią. Praca jak najbardziej
    fizyczna i kontaktowa.

    W sytuacji bez pracy są setki, tysiące osób. Nie jesteś dziewczyno
    świetlistym wyjątkiem, nikt nie będzie traktował tego przypadku jako czegoś
    superwyjątkowego, a skomlenie na liście może zaowocować jedynie fontanną
    bluzgów. Jeśli czujesz się niedoceniona, to nie jest nasza sprawa; jeśli
    nie masz pracy, to nie jest nasz problem; jeśli chce się płakać to płacz
    gdzie indziej. Sytuacja jest taka, że raczej trafisz na oszustów i
    naciągaczy, niż na uczciwą ofertę.

    Przygotuj się na wielomiesięczne lizanie klamek, zginanie karku i włażenie
    do dupy niedouczonym bucom. A jeśli znajdziesz pracę i szef zażyczy sobie
    laski, to do wyboru masz iść won albo uśmiechać się i zrobić ją extra
    (patrz wątek wymagania szefa).

  • 3. Data: 2002-11-15 20:25:36
    Od: "Artur Lato" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bozo <b...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@r...topaz.prv.pl...
    [...]
> [...]
    > do dupy niedouczonym bucom. A jeśli znajdziesz pracę i szef zażyczy sobie
    > laski, to do wyboru masz iść won albo uśmiechać się i zrobić ją extra

    Pięknie odmalowałeś obecną rzeczywistość. Ciekawe co na to
    biskup Gocłowski, który powiedział, że ludzie, którzy twierdzą,
    że przed 1989 r było lepiej, powinni się z tego spowiadać.
    Czyżby i dla Kościoła możliwość kupowania bez kolejki
    papieru toaletowego była ważniejsza od konieczności
    robienia laski szefowi?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2002-11-16 09:26:16
    Od: "Joanna" <j...@i...pl>

    Dzięki ci bardzo Neko, nie odzwyłam sie na powyższe posty bo szkoda wogóle
    zawracać sobie nimi głowe, skoro zadajesz pytanie a oni takie posty
    przesyłają, to najwyraźniej im sie nudzi. To poprostu tak jak napisałeś
    świnie, nie pytałam przecież gdzie za granicą można cytuje "robić laske".
    Jeszcze raz wielkie dzięki

  • 5. Data: 2002-11-16 12:14:37
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Artur Lato wrote:
    > Czyżby i dla Kościoła możliwość kupowania bez kolejki
    > papieru toaletowego była ważniejsza od konieczności
    > robienia laski szefowi?

    Najwyraźniej tak!

  • 6. Data: 2002-11-16 21:50:16
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

  • 7. Data: 2002-11-16 21:52:55
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Bozo" <b...@b...pl> napisał

    > O ile wiem, to Turcy w Niemczech chętnie zatrudnią. Praca jak najbardziej
    > fizyczna i kontaktowa.

    Nie badz chamem, prostaku!

> [...]
    czegoś
    > superwyjątkowego, a skomlenie na liście może zaowocować jedynie fontanną

    Przeciez dziewczyna niewinnie tylko zapytala!
    Dobrze sie czujesz?

    > Jeśli czujesz się niedoceniona, to nie jest nasza sprawa;

    Chyba masz chlopie problem.

    > jeśli
    > nie masz pracy, to nie jest nasz problem; jeśli chce się płakać to płacz
    > gdzie indziej. Sytuacja jest taka, że raczej trafisz na oszustów i
    > naciągaczy, niż na uczciwą ofertę.

    Jak widac, glupcow nie sieja, sami rosna :(

> [...]
    > do dupy niedouczonym bucom. A jeśli znajdziesz pracę i szef zażyczy sobie
    > laski, to do wyboru masz iść won albo uśmiechać się i zrobić ją extra

    Jestes zenujący, kolego. Faktycznie psychiatra wespol
    z psychologiem jest Ci potrzebny.

    I po co taki prymitywny komentarz? No tak, niektorzy
    musza sie dowartosciowac. Nie lubie jak ktos traktuje kobiety w tak
    ordynarny sposob.

    Neko zniesmaczony :(

  • 8. Data: 2002-11-17 11:55:07
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

> [...]

    > przesyłają, to najwyraźniej im sie nudzi. To poprostu tak jak napisałeś
    > świnie, nie pytałam przecież gdzie za granicą można cytuje "robić laske".

    Spox. Z ID widze, ze jestes ze G. Slaska.

    Ja wlasnie tez przymierzam sie do wyjazdu
    za praca na Zachod. Tutaj do tej pory oprocz
    garbu nic sie nie dorobilem. Czas to zmienic.

    Polska jest bankrutem i czas sobie to uzmyslowic.
    Tutaj nie ma perspektyw nawet dla informatykow.
    (mam kumpli po Politechnice, ktorzy drugi rok
    szukaja stalej pracy!!! Maja inzyniera/mgr i znaja angielski
    perfekt - i co? I nic! Zero!)
    Jak nie masz plecow i super kontaktow (a ja nawet
    mam kontakty u najwiekszych przedstawicieli polskich mediow
    branzy prasowej i internetowej - ale jak widac, nawet juz
    to nie wystarcza), to
    nie warto tutaj szukac pracy. Nie warto, bo nie znajdziesz,
    a jak znajdziesz to zatyrasz sie za 1000 zl i guzik
    z tego bedziesz miala.

    Mysle, ze warto tutaj wyslac swoje zgloszenia. Od poniedzialku
    bede wiedzial wiecej, ale poki co warto sie zapisac:

    http://www.derksen.prv.pl
    http://www.e-l-s.nl/els/polski/

    A jutro uderzam do WSP GmgH - szukaja
    kobiet i mezczyzn przy sortowaniu - Niemcy. (032) 352-31-41
    (zadzwon tam jutro). Jesli naprawde Ci zalezy
    na pracy za granica, to nie ma co czekac.

    Oczywiscie jak cos juz bedzie wiadomo, to nie omieszkam
    te firmy sprawdzic w WUP - licho nie spi.

    Tak czy owak, nie ma co w tym kraju siedziec i czekac
    na cud.

    Jednakze nie spodziewaj sie ambitnej pracy. Ale ja jestem
    za 3000 zl miesiecznie w stanie ambicje schowac do kieszeni

    Tak jak wiele moich kolegow po technikach, czy wyzszych
    uczelniach :)

    Neko z Gliwic

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-======-[ e-mail: n...@g...pl ]==>