PracaGrupypl.praca.dyskusje › jeśli szukasz pracy w Londynie

  • 1. Data: 2002-11-14 16:12:20
    Temat: jeśli szukasz pracy w Londynie
    Od: "Wanda" <w...@i...pl>

    Jeśli szukasz pracy w Londynie zajrzyj na stronę www.intercen.pl Oferują
    pracę w hotelach i restauracjach, kursy i pracę, studia i pracę, praktyki
    studenckie. Pomagam w wypełnianiu dokumentów, wyjaśniam wątpliwości.
    Wanda Krall-Klimkiewicz
    Sales Representative Bydgoszcz
    International Training Centre
    www.intercen.pl
    w...@i...pl
    tel. +48 (52) 320 30 37
    fax. +48 (52) 320 20 62
    kom. +48 (504) 327 968

  • 2. Data: 2002-11-14 18:10:18
    Temat: Re: jeśli szukasz pracy w Londynie
    Od: "Tomasz Łabanowski" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Wanda" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli szukasz pracy w Londynie zajrzyj na stronę www.intercen.pl Oferują
    > pracę w hotelach i restauracjach, kursy i pracę, studia i pracę, praktyki
    > studenckie. Pomagam w wypełnianiu dokumentów, wyjaśniam wątpliwości.

    Woow, oferta zwala z nog.

    Kliknalem sobie w praktyki zawodowe i czytam, ze mozna sobie odbyc praktyki
    (BEZPLATNIE??). A jak ktos bedzie chcial popracowac dluzej niz 24 tygodnie
    to moze, cytuje: "...ubiegać się o przyznanie wizy studenckiej
    umożliwiającej podjęcie dodatkowej pracy zarobkowej popołudniami i/lub w
    weekendy."

    Szczesciarz odbywajacy praktyke w Anglii musi tez zadbac o dach nad glowa,
    ewentualnie firma cos mu zalatwi za odpowiednia kwote.

    Najbardziej powalily mnie oplaty, ktore trzeba wniesc przed wyjazdem z
    Polski, np. 900 funtów za 13-25 tygodni.

    Niesamowita oferta, tylko brac kaske od rodzicow i jechac...

    Tomasz Łabanowski