PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: A propos kasy......

  • 1. Data: 2002-11-15 07:27:23
    Temat: Re: A propos kasy......
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rybinka" <T...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ar1jgc$m9j$2@news.gazeta.pl...
    > A propos artkułu w Wybiórczej w czwartek. Zdaje się, że nie tylko
    > dziennikarzy spotyka to szczęście, że dostają propozycję biznesu z
    > Nigerii... Może ktoś jeszcze dostał coś takiego? A może dał się na to
    > nabrać???
    > Cholera, skąd ci murzyni biorą te maile???????

    [...]
    Wywaliłem takich maili po angielsku i po polsku kilkadziesiąt. Pierwszy
    przysłał Bada Musa ;)
    Dzięki temu puchnie mi lista zablokowanych serwerów, czyli jakieś 8 na
    10 listów ląduje od razu w koszu. Oszczędzam czas :)
    A skąd biorą? wystarczy przeczesać listy dyskusyjne i masz worki
    adresów...
    pozdrowionka
    zairazki