PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy za granicą pomóżcie › Re: Szukam pracy za granicą pomóżcie
    From: "Joanna" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pracy za granicą pomóżcie
    Date: Sat, 16 Nov 2002 10:26:16 +0100

    Dzięki ci bardzo Neko, nie odzwyłam sie na powyższe posty bo szkoda wogóle
    zawracać sobie nimi głowe, skoro zadajesz pytanie a oni takie posty
    przesyłają, to najwyraźniej im sie nudzi. To poprostu tak jak napisałeś
    świnie, nie pytałam przecież gdzie za granicą można cytuje "robić laske".
    Jeszcze raz wielkie dzięki