PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedst.handlowy

  • 1. Data: 2002-11-14 18:22:29
    Temat: przedst.handlowy
    Od: "Karolina Walczyk" <i...@w...pl>

    Czesc, czy Ktoś wie o co pytają na rozmowie w spr. pracy w charakterze
    przedst. handlowego ??/

  • 2. Data: 2002-11-14 19:16:38
    Temat: Re: przedst.handlowy
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Karolina Walczyk! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Czesc, czy Ktoś wie o co pytają na rozmowie w spr. pracy w charakterze
    > przedst. handlowego ??/

    Mozesz sprecyzowac o jakie stanowisko ci chodzi? Bo za duzo wrozek to tu
    raczej nie ma.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-11-14 19:17:44
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya MucK! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Mozesz sprecyzowac o jakie stanowisko ci chodzi? Bo za duzo wrozek to tu
    > raczej nie ma.

    Chodzilo mi oczywiscie o firme nie o stanowisko, albo chociaz branze.

  • 4. Data: 2002-11-14 20:05:52
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Karolina Walczyk napisał:
    > Czesc, czy Ktoś wie o co pytają na rozmowie w spr. pracy w charakterze
    > przedst. handlowego ??/

    Powinnaś być sympatyczna, otwarta, na swój sposób upiardliwa (to się
    nazywa konsekwencja i upór)komunikatywna; mogą chcieć żebyś
    przeprowadziła jakąś prezentację, czyli symulowany pokaz produktu czy
    wizyty u klienta. Nic się, nie bój, w czasie rozmowy myśl o "nich" jakby
    byli wioskowymi głupkami w pomarańczowych pidżamach - to żartobliwe,
    dilbertowskie zalecenie jest ostatnio podawane przez zawodowców z branży
    doradczej jako paradygmat.
    Będą zapewne pytać, co lubisz, jakie masz plany.

    Trzym się, będzie fajno:

    Dogbert

  • 5. Data: 2002-11-15 16:02:21
    Od: "Karolina Walczyk" <i...@w...pl>