PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej › Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    From: Ryki <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    Date: Sun, 19 Sep 2004 11:27:22 +0200

    Jestem w trakcie poszukiwania pracy, szukam pomocy odnośnie rozmowy
    kwalifikacyjnej. Najbradziej nurtujące pytanie jakie usłyszałem na rozmowie
    to:" Niech pan przedstawi swoją osobe bez żadnych tajemnic, tak jak u
    wróżki. Czy wtedy należy przedstawiać swój wizerunek dopasowując się pod
    pryzmat firmy czy ogólnie powiedzieć o Sobie kilka zdań.Jeżeli ktoś mi jest
    w stanie pomóc z góry dziękuję za poświęcenie kilku minut. Oczekuje również
    na ciekawe pomysły na umiejętne przedstawienie się przed nowym pracodawcą.
    Serdecznie pozdrawiam. Marcin