PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej › Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2004-09-19 20:53:29
    Temat: Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: Ryki <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 20:37:39 +0200, Gabriel napisał(a):

    > Rozmawiaj o konkretach - jeśli ktoś proponuje Ci seans jak u wróżki po
    > prostu poszukaj innego pracodawcy. A na rozmowie kwalifikacyjnej
    > opowiedz maks. informacji istotnych z punktu widzenia stanowiska, o
    > które się ubiegasz. Na pytania pracodawcy odpowiadaj konkretnie, pełnymi
    > zdaniami, pewnym głosem, bez ubarwiania rzeczywistości.
    >
    > g.

    Dzięki Gabriel
    widzisztak porad oczekuje mnie cała ta rozmowa również zaskoczyła, ludzie
    oczywiście zostali przyjęci jak sie dowiedziałem po znajomości. Więc rodzi
    się pytanie czy ta cała szopka z rozmowami ma jakiś sens kiedy z góry są
    ustalone osoby które mają być przyjęte( ach ta Polska rzeczywistość). Moim
    zdaniem gościu od samego początku chciał mnie zbic z tropu. Dzieki za
    odpowiedż pozdrawiam.