PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia dla firm niemieckich

  • 1. Data: 2002-11-07 11:37:18
    Temat: Szkolenia dla firm niemieckich
    Od: "AdamRW" <a...@w...pl>

    Witam

    mam pytanie - czy polska firma moze prowadzic szkolenia na terenie Niemiec
    dla osob/firm niemieckich (na ich zlecenie), czy tez jest to niemozliwe w
    kontekscie prawodastwa niemieckiego (UE?).
    wdzieczny bylbym za ewentualne odnosniki do stron zawierajacych info na ten
    temat

    pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2002-11-10 22:35:51
    Temat: Re: Szkolenia dla firm niemieckich
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Mozliwe to jest,
    jedyny problem w tym ze Twoj zeceniodawca
    musi Twoim pracownikom zalatwic zbiorcza wize
    na czas szkolenia :-((ale to jest do zalatwienia :-)) <= nie mylic za
    pozwoleniem na prace
    to jest wiza na szkolenie/instalacje/targi itp....

    Informacji nie znajdziesz, bo kazdy by cos takiego chcial dostac :-))

    Wal do ambasady/kosulatu
    i przedluz Twoja umowe(no chyba ja masz, bo inaczej nie zobaczysz
    pieniazkow...)

    Pozdrowienia
    Thomas Ochmann