PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szef idiota

  • 11. Data: 2004-10-31 20:46:12
    Temat: Re: Szef idiota
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "MP" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:802032850.20041031175420@brak.adresu.tu...
    > No właśnie. I obaj przesadzacie, widząc wszystko z jednej strony
    > (przeciwnej). Pierwszy jest nie za dobrym kandydatem do awansu (brak
    > politycznego podejścia i dystansu),

    Uwierz mi, że czasami trudno zachować dystans i polityczne podejście przy
    tym człowieku.

  • 12. Data: 2004-10-31 20:46:19
    Temat: Re[2]: Szef idiota
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    > Dla wyjaśnienia: mam biura na terenie ponad połowy kraju.
    A ja mam słonia w karafce. Tomek

  • 13. Data: 2004-10-31 20:57:38
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MP" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:802032850.20041031175420@brak.adresu.tu...
    >
    > Uwierz mi, że czasami trudno zachować dystans i polityczne podejście przy
    > tym człowieku.

    Pisales zdaje sie, ze to syn wlasciciela i ze wlascicielem, w ktorego rekach
    sa ostateczne decyzje, jest kto inny.

    Jesli zachowanie syna wlasciciela obniza wam wydajnosc, utrudnia prace itd.,
    to wlasciciel powinien o tym wiedziec. Nie bedzie sobie z milosci do dzieci
    rozwalal firmy. Zeby to sie dobrze skonczylo, warunek jest jeden - trzeba
    pojsc grupowo, wszyscy, solidarnie. Bo jak sie poskarzy jedna osoba, to sie
    ja zwalnia jako buntownika i kogos, kto ma pretensje. Jak z czyms idzie caly
    dzial, to kazdy wlasciciel kilka razy sie zastanowi, czy aby nie maja racji.

    I.

  • 14. Data: 2004-10-31 21:37:08
    Temat: Re: Re[2]: Szef idiota
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    > To, oczywiście, bzdura, ale generalnie niegłupio gadasz.

    Dlaczego bzdura? Wg Ciebie nie da sie, czy tez nie powinno?
    Mam przyjemnosc (szczescie jak kto woli) pracowac w firmie, w ktorej szef
    jest dla mnie wzorem i przykladem.

    > Jeśli to prawda, a nie pusty sloganik - to moje uznanie, rzadko się
    > zdarza.

    Wcale nie rzadko, przynajmniej z moich obserwacji tak wynika. To chyba dosc
    powszechnie stosowana praktyka.

    A tak troche uogolniajac.
    Im dluzej czytam te grupe tym bardziej szanuje, doceniam, uwazam sie za
    szczesciare pracujac i zarabiajac. Nie zostaje po godzinach, bo szef nie
    pozwala (bo zmeczony pracownik to niewydajny pracownik), a jesli juz sie
    zdarza, ze trzeba cos dokonczyc w nadgodzinach to jest to pamietane przy
    wyplacie.
    Umowe mam o prace, jakas tam podstawa + premia. Nigdy nie zdarzylo sie zeby
    choc 100 zl z premii polecialo a wrecz jest odwrotnie z reguly cos dodatkowo
    do niej wpada. Nawet jesli jestes na chorobowym to i tak premii nie ucinaja
    bo wychodza z zalozoenia ze i tak na nia zasluzylbys.
    Pensja zawsze jest na koncie 1 dnia roboczego miesiaca - nigdy nie zdarzylo
    sie opoznienie. W przypadku gdy nie ma akurat wolnego auta sluzbowego a
    trzeba gdzies pojechac wlasnym, firma zwraca za paliwo (kilometrowka).
    Bez problemu mozna wziac urlop 1-2-dniowy kiedy sie chce, zostawac po pracy
    i robic prywatne rzeczy na sluzbowym sprzecie ( pisac jakas prace, korzystac
    ze stalego lacza, literatury, drukarki, faxu, skanera itd.)
    Itd.
    Duuzo moznaby tego wymieniac.
    Jasne ze szef tez czlowiek i ma czasem muchy w nosie ale w swietle m.in.
    powyzszych da sie to raz na jakis czas przezyc.

    PS. Firma warszawska, niewielka (ok 10 osob na etacie).

    m.
    chyba szczesciara

  • 15. Data: 2004-10-31 22:14:23
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > dzial, to kazdy wlasciciel kilka razy sie zastanowi, czy aby nie maja racji.

    Najlepiej niech związek zawodowy Solidarność założą. Styropian teraz tani bo
    nie sezon na budowanie. Tomek

  • 16. Data: 2004-10-31 22:18:11
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > powyzszych da sie to raz na jakis czas przezyc.
    >
    > PS. Firma warszawska, niewielka (ok 10 osob na etacie).

    Weź przestań bo mi z monitora wazelina kapie. Twój szef tego nie czyta. Nie
    musisz sie podlizywać. Ale powinieneś pamiętać o tym że jak będziesz
    niepotrzebny to twój szef nie bedzie miał najmniejszych oporów moralnych żeby
    podać Ci rękę na pozegnamie. Tomek ( co nieraz podawał ręke na pożegnanie).

  • 17. Data: 2004-10-31 23:12:13
    Temat: Odp: Re[2]: Szef idiota
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomek <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    > Ale powinieneś pamiętać o tym że jak będziesz "..."

    powinnaś

  • 18. Data: 2004-10-31 23:27:01
    Temat: Re: Odp: Re[2]: Szef idiota
    Od: "Tomek" <l...@g...pl>

    laptopkoparskey <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik Tomek <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:4...@n...onet.pl...

    > powinnaś

    Masz rację. Moja pomyłka. Ale to i tak nic nie zmienia. No może tylko tyle
    że w pazur cmoknie na odchodne. Tomek

  • 19. Data: 2004-11-01 01:06:54
    Od: gromax <g...@U...interia.pl>

    > Masz rację. Moja pomyłka. Ale to i tak nic nie zmienia. No może tylko tyle
    > że w pazur cmoknie na odchodne. Tomek

    heh, kolego tomek, nie obraź się, ale twoje podejście jest w pełni
    profesjonalne, widać że szanujesz ludzi (a zwłaszcza pracowników), i do
    tego bardzo lubisz delegować obowiązki i w twojej firmie/twoich firmach
    można na pewno zarobić na życie...

  • 20. Data: 2004-11-01 07:12:02
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    tomek tarasiuk w news:cm3iuq$jk8$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > A ja mam słonia w karafce.

    Wyczuwam sceptycyzm ;-) Dlaczego?
    1. Nie istnieją właściciele większych (choćby terytorialnie) firm?
    2. Właściciele takich firm nie potrafią korzystać z newsów lub nie mają na
    to ochoty?
    3. Ta grupa jest wyłącznie dla pracowników, bezrobotnych i
    mikroprzedsiębiorców, którzy ledwo wiążą koniec z końcem?
    4. Znasz MP i wiesz, że bajki opowiada?

    :-)

    pozdrawiam
    Greg