PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef idiota › Re: Re[2]: Szef idiota
    From: "magia" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re[2]: Szef idiota
    Date: Sun, 31 Oct 2004 22:37:08 +0100

    news:cm3fgq$qlo$1@news.dialog.net.pl...
    > To, oczywiście, bzdura, ale generalnie niegłupio gadasz.

    Dlaczego bzdura? Wg Ciebie nie da sie, czy tez nie powinno?
    Mam przyjemnosc (szczescie jak kto woli) pracowac w firmie, w ktorej szef
    jest dla mnie wzorem i przykladem.

    > Jeśli to prawda, a nie pusty sloganik - to moje uznanie, rzadko się
    > zdarza.

    Wcale nie rzadko, przynajmniej z moich obserwacji tak wynika. To chyba dosc
    powszechnie stosowana praktyka.

    A tak troche uogolniajac.
    Im dluzej czytam te grupe tym bardziej szanuje, doceniam, uwazam sie za
    szczesciare pracujac i zarabiajac. Nie zostaje po godzinach, bo szef nie
    pozwala (bo zmeczony pracownik to niewydajny pracownik), a jesli juz sie
    zdarza, ze trzeba cos dokonczyc w nadgodzinach to jest to pamietane przy
    wyplacie.
    Umowe mam o prace, jakas tam podstawa + premia. Nigdy nie zdarzylo sie zeby
    choc 100 zl z premii polecialo a wrecz jest odwrotnie z reguly cos dodatkowo
    do niej wpada. Nawet jesli jestes na chorobowym to i tak premii nie ucinaja
    bo wychodza z zalozoenia ze i tak na nia zasluzylbys.
    Pensja zawsze jest na koncie 1 dnia roboczego miesiaca - nigdy nie zdarzylo
    sie opoznienie. W przypadku gdy nie ma akurat wolnego auta sluzbowego a
    trzeba gdzies pojechac wlasnym, firma zwraca za paliwo (kilometrowka).
    Bez problemu mozna wziac urlop 1-2-dniowy kiedy sie chce, zostawac po pracy
    i robic prywatne rzeczy na sluzbowym sprzecie ( pisac jakas prace, korzystac
    ze stalego lacza, literatury, drukarki, faxu, skanera itd.)
    Itd.
    Duuzo moznaby tego wymieniac.
    Jasne ze szef tez czlowiek i ma czasem muchy w nosie ale w swietle m.in.
    powyzszych da sie to raz na jakis czas przezyc.

    PS. Firma warszawska, niewielka (ok 10 osob na etacie).

    m.
    chyba szczesciara