PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szef fałszuje podpisy?

  • 1. Data: 2008-07-23 18:25:43
    Temat: Re: Szef fałszuje podpisy?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    imho dogadaj sie z szefem, w ten sposób mozesz najwięcej ugrać dla siebie.
    5000 podatku, to od kwoty około ćwierćmilionowej, czyli całkiem sporo
    jak na 10% od nicniemówienia (wtedy i szef jest zadowolony, bo moze
    trochę mniej zarobił niz mu sie wydawało ale jest też w pełni kryty)

    przemyśl to żeby rozegrac jak najlepiej

  • 2. Data: 2008-07-23 18:57:28
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Jak to liczysz?...

    skoro ~20% z X jest równe 5000... oczywiście machnałem się w rzędzie
    wielkosci :) mea culpa

  • 3. Data: 2008-07-23 19:02:48
    Temat: Szef fałszuje podpisy?
    Od: t...@g...com

    Witam,mam taki oto problem:
    podczas wizyty w urzędzie skarbowym okazało się że moja firma opłaciła
    za mnie podatek od umowy o dzieło,
    ( 5000zł podatku) którego nigdy z moją firmą nie zawierałem !!! Mój
    szef machnął mi taki numer 4 lata temu, a dowiedziałem sie dzisiaj,
    całkiem przez przypadek.Moje pytanie do fachowców:
    Co mam teraz zrobić? Nigdy niczego nie robiłem na lewo, nigdy nie
    zawierałem jakichkolwiek umów, a jeżeli tak to kto to za mnie
    podpisał ? Igdzie jest ta umowa na podstawie której opłacono za mnie
    podatek od umowy o dzieło ?
    Pozdrawiam.Jakub Tarnowski.

  • 4. Data: 2008-07-23 19:29:54
    Od: t...@g...com

    A przedawnienie? Jest coś takiego?

  • 5. Data: 2008-07-23 19:35:25
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Co mam teraz zrobić? Nigdy niczego nie robiłem na lewo, nigdy nie
    > zawierałem jakichkolwiek umów, a jeżeli tak to kto to za mnie
    > podpisał ? Igdzie jest ta umowa na podstawie której opłacono za mnie

    Po prostu poproś o kopię PIT .. w sumie nawet nie jest on potrzebny.
    Fałszerstwo jest scigane "z urzed" wiec wystarczy ze napiszesz
    "zawiadomienie po podejrzeniu popełnienia przestepstwa" do prokuratury.
    Czyli po naszemu "donos".

    Z pewnością o tej pracy możesz wtedy zapomnieć. Twój wybór. Lepiej
    jednak, żeby US nagle po paru latach nie upomniał się o jakieś zaległe
    podatki + odsetki.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 6. Data: 2008-07-23 19:39:01
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 23 Jul 2008 20:25:43 +0200, "grom@x"
    <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:

    >imho dogadaj sie z szefem, w ten sposób mozesz najwięcej ugrać dla siebie.
    >5000 podatku, to od kwoty około ćwierćmilionowej,

    Jak to liczysz?...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2008-07-23 19:41:25
    Od: t...@g...com

    > ... Lepiej jednak, żeby US nagle po paru latach nie upomniał się o jakieś zaległe
    > podatki + odsetki.

    Dlaczego US może chcieć moje zaległe podatki/odsetki? Jestem 100%
    czysty.
    W życiu nic nie ukradłem...

  • 8. Data: 2008-07-23 19:54:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 23 Jul 2008 12:41:25 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    > W życiu nic nie ukradłem...

    ty moze nie, ale oni maja praktyke ;)
    --
    marcin

  • 9. Data: 2008-07-23 19:57:32
    Od: t...@g...com

    > ty moze nie, ale oni maja praktyke ;)

    hehehe, dobre...czyli jeden głąb opłacił za mnie w skarbówce podatek
    że to niby zawarł ze mną umowę o dzieło, której nie zawarł,
    prawdopodobnie sfałszował mój podpis/umowę , a US czepi się mnie? nie
    bardzo to rozumiem... co mam z tym teraz zrobić?

  • 10. Data: 2008-07-23 20:16:40
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    grom@x pisze:
> [...]
    > jak na 10% od nicniemówienia (wtedy i szef jest zadowolony, bo moze
    > trochę mniej zarobił niz mu sie wydawało ale jest też w pełni kryty)

    Masz teraz "haka" na szefa. Teraz on się będzie ciebie bał.