PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szef fałszuje podpisy?

  • 11. Data: 2008-07-23 21:32:36
    Temat: Re: Szef fałszuje podpisy?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 23 Jul 2008 12:02:48 -0700 (PDT), t...@g...com
    wrote:

    >Witam,mam taki oto problem:
    >podczas wizyty w urzędzie skarbowym okazało się że moja firma opłaciła
    >za mnie podatek od umowy o dzieło,
    >( 5000zł podatku) którego nigdy z moją firmą nie zawierałem !!! Mój
    >szef machnął mi taki numer 4 lata temu, a dowiedziałem sie dzisiaj,
    >całkiem przez przypadek.Moje pytanie do fachowców:
    >Co mam teraz zrobić? Nigdy niczego nie robiłem na lewo, nigdy nie

    Jak to co? z US wziąć kopię PIT-a, potem iść do szefa i zapytac sie,
    co z kasą za tą umowę.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 12. Data: 2008-07-23 23:07:31
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > hehehe, dobre...czyli jeden głąb opłacił za mnie w skarbówce podatek
    > że to niby zawarł ze mną umowę o dzieło, której nie zawarł,
    > prawdopodobnie sfałszował mój podpis/umowę , a US czepi się mnie? nie
    > bardzo to rozumiem... co mam z tym teraz zrobić?

    twój szef to zwykły złodziej jak wielu, okrada budżet na podatkach, a na
    dodatek, w swoje przekręty wciąga pracowników bez ich wiedzy, radzę zgłosić
    to do US, bo to i tak wyjdzie podczas składania PITuf, a swoją drogą jak
    dokładnie się dowiedziałeś o tym, miałeś wezwanie o wyjaśnienie
    niezgodności, czy jak?

  • 13. Data: 2008-07-24 07:33:06
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Jak to co? z US wziąć kopię PIT-a, potem iść do szefa i zapytac sie,
    > co z kasą za tą umowę.

    Po 4 latach to można spokojnie zgłosić do windykacji ;-)

    B.Z.

  • 14. Data: 2008-07-24 09:15:01
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 23 Jul 2008 12:57:32 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobnie sfałszował mój podpis/umowę , a US czepi się mnie? nie
    > bardzo to rozumiem... co mam z tym teraz zrobić?

    Czepia się Ciebie bo nie "pasuje" roliczenie roczne PIT-37 (albo PIT-36) z
    PIT-11.
    Co miałeś w PIT-11/8ab za tamten rok podatkowy?

  • 15. Data: 2008-07-24 09:40:46
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Czepia się Ciebie bo nie "pasuje" roliczenie roczne PIT-37 (albo PIT-36) z
    > PIT-11.

    Słuszna uwaga tylko pewnie pracodawca dał taką taką kwotę aby nie
    nastąpiła zmiana progu podatkowego (notabene ryzykant chyba że sam
    rozliczał autora wątku z tytułu jedynego źródła przychodów).

    > Co miałeś w PIT-11/8ab za tamten rok podatkowy?

    A to nie było 4 lata temu?

  • 16. Data: 2008-07-24 10:17:00
    Od: " lesze" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lepiej sprawę jak najszybciej wyjaśnij bo potem urząd skarbowy może się zacząć
    pytać ciebie, gdzie w deklaracji podatkowej wpisałeś te dochody od których
    twoja firma naliczyła podatek.

  • 17. Data: 2008-07-24 12:35:11
    Od: "WJ" <n...@n...pl>

    > A przedawnienie? Jest coś takiego?

    Jest, 5 lat, licząc od końca roku, w którym powstało zobowiązanie podatkowe.

  • 18. Data: 2008-07-24 12:40:35
    Od: "WJ" <n...@n...pl>

    > Po 4 latach to można spokojnie zgłosić do windykacji ;-)
    > B.Z.

    Z tego co pamiętam, takie roszczenia przedawniają się po 2 latach ;(

  • 19. Data: 2008-07-24 16:58:22
    Od: "proton" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]
    zawierałem jakichkolwiek umów, a jeżeli tak to kto to za mnie
    podpisał ? Igdzie jest ta umowa na podstawie której opłacono za mnie
    podatek od umowy o dzieło ?
    Pozdrawiam.Jakub Tarnowski.

    Nazywajmy rzeczy po imieniu: Twoj szef jest złodziejem.
    Zgłoś do US i szukaj innej pracy.
    Nie wiem jak Ty ale ja tam nie chce miec szefa złodzieja.
    Bedzie miał okazje to Ciebie tez oszuka.

  • 20. Data: 2008-07-24 22:05:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 Jul 2008 14:40:35 +0200, "WJ" <n...@n...pl>
    wrote:

    >Z tego co pamiętam, takie roszczenia przedawniają się po 2 latach ;(

    Źle pamiętasz, poza tym skoro klient sie dowiedział o umowie dzisiaj,
    to od dzisiaj sie liczy przedawnienie.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356