PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko

  • 11. Data: 2010-06-19 13:55:20
    Temat: Re: Świadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:4c1c8c5c$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dzieci z pierwszego małżeństwa są zmartwieniem zresetowanej pierwszej żony, bo
    > przecież

    ...szanse na opieke nad dziecmi dla ojca sa przyzerowe

    facetow ktorym przyznano prawo do opieki jest pewnie mniej wiecej tylu co
    gorniczek czy hutniczek ;)

  • 12. Data: 2010-06-19 17:55:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvi037$307$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?
    Da się zrobić. Np. wybrać jakiś odpowiedni kraj na nowe miejsce pobytu.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-06-19 18:05:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Na drugi raz przeczytaj dokładnie post na który odpowiadasz.
    > Lenistwo się potem mści - a głupoty pisane na grupach googiel trzyma po wsze
    > czasy.

    Dla pracodawcy mogą być ważniejsze, że jest rozwódką.

  • 14. Data: 2010-06-19 18:11:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:8c90a$4c1cccab$5964beba$21050@news.upc.ie m4rkiz
    <a...@b...cpl> pisze:

    > ...szanse na opieke nad dziecmi dla ojca sa przyzerowe
    Nie tylko na to.
    Jeśli u kobiety zostanie stwierdzone prawdopodobieństwo nieodracalnego
    ciężkiego uszkodzenia płodu to ona może choć nie musi usunąć ciążę. Męski
    autor płodu nie ma na to żadnego wpływu, decyzja jest jej.
    Ale jeżeli urodzi i zaskarży ojca (bądź domniemanego ojca) uszkodzonego
    dziecka o alimenty to facet będzie płacił. I także nie ma na to żadnego
    wpływu.
    Co więcej - jeżeli nawet udowodni po jakimś czasie, że poniesione opłaty
    były nienależne bo dziecko nie jest jego, to ich zwrotu nie otrzyma.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-06-21 12:04:41
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 19.06.2010 00:21, BQB pisze:
    > Dokładnie, mamy tylko jedno życie, każdy wybór ma swoje nieodwracalne
    > konsekwencje, życie to nie gra komputerowa, gdzie możemy zacząć jeszcze
    > raz, jak nam się nie uda.

    Jasne. Jak sie przewrocisz, to juz nie powstajesz, bo zycie mamy jedno itd
    ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 16. Data: 2010-06-22 16:14:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    WOJSAL pisze:

    > Jasne. Jak sie przewrocisz, to juz nie powstajesz, bo zycie mamy jedno itd
    > ;)

    Pewnie, że powstajesz, tylko po wstaniu noga boli :P
    To jest konsekwencja, no chyba, że ktoś ma lenia takiego, że jednak nie
    wstanie, bądź przewróci się na tyle niefortunnie, że karetka musi go
    zabrać. Wtedy i owszem.

  • 17. Data: 2010-07-15 08:06:54
    Od: rut <r...@a...pl>

    linde pisze:
    > Witam, rozwiodłam się kilka lat temu i wróciłam do panieńskiego nazwiska,
    > jedno ze świadectw pracy mam z nazwiskiem byłego (mimo iż zatrudniałam się z
    > nazwiskiem panieńskim dopiero odchodziłam z nazwiskiem nowym). Czy jest
    > mozliwość zmiany nazwiska w starym świadectwie pracy na panieńskie, które
    > mam obecnie i jakoś niemile przypominam sobie nazwisko po byłym i też nie
    > chcę chwalić się potencjalnym praodawcom że jestem rozwódką...
    >
    > proszę o pomoc
    >
    > pozdrawiam

    Mam to samo, niestety świadectwa zmienić się nie da.
    Każdemu z osobna musiałam tłumaczyć, skąd to inne nazwisko.
    Tylko tak naprawdę to co komu do tego? Starasz się o pracę, czy o nowy
    związek?