PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo niekaralności Warszawa - pytania › Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania
  • Data: 2003-11-20 15:02:22
    Temat: Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanka do osób, które ostatnio takie coś robiły:

    - czy nadal załatwia się je gdzieś w al. Solidarności?
    - czy nadal wyrobienie kosztuje 50 zł?
    - ile trwa teraz faktycznie - nie chodzi mi tutaj o termin
    administracyjny, tylko ile to trwało w prawdziwych, niedawno
    zrealizowanych, zapytaniach?
    - czy do tego wystarczą znaczki skarbowe, czy np. trzeba jeszcze podać
    zdjęcie?
    - jak wystarczą znaczki skarbowe [za 50 zł?], to czy jest możliwość ich
    zakupu na miejscu?
    - w jakich godzinach można powyższe załatwić?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)