PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo niekaralności Warszawa - pytania › Re: Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania
  • Data: 2003-11-21 08:15:24
    Temat: Re: Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bpjdsn$llt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To ja się jeszcze dopytam, bo nie lubię stać dwa razy w jednej kolejce:
    >
    > - potrzebuję kartki dla ewentualnego pracodawcy, ale chyba sam mam o to
    > wystąpić [umowa-zlecenia] - to chyba na miejscu?

    to wystepujesz sam w swoim imieniu. pracodawca natomist jest obowiazany
    zwrocic Ci oplate za zaswiadczenie 50 zl (znaczek skarbowy)

    > - wniosek można jakoś pokojowo pobrać, czy trzeba najpierw odbyć krótką
    > walkę z kolejką? ;)

    wnioski leza zdaje sie na stole lub przy okienkach.. nie trzeba sie bic by
    je wziac.. wiele osob wypelnia je na miejscu ;-)

    > - a ta kolejka to taka na dwie, trzy godziny?

    a czekalam raz prawie 2 godziny. ale zwykle jak przyjezdzam to ok. 1
    godziny...

    pozdro.

    Karma.