PracaGrupypl.praca.dyskusje › Subiekt

  • 1. Data: 2008-10-20 08:56:21
    Temat: Subiekt
    Od: "Rex" <r...@o...pl>

    Witam,

    Poszukuję osoby z Warszawy, okolic
    która mogłaby mnie przeszkolić z SubiektaGT

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-20 14:51:50
    Temat: Re: Subiekt
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Rex pisze:

    > Poszukuję osoby z Warszawy, okolic
    > która mogłaby mnie przeszkolić z SubiektaGT

    <http://www.insert.com.pl/szkolenia/oferta_szkolenio
    wa.html>

    HTH
    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Down with ignurance!

  • 3. Data: 2008-10-20 22:06:19
    Od: "Groosheck" <g...@t...o2.pl>

    Użytkownik "Rex" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Poszukuję osoby z Warszawy, okolic
    > która mogłaby mnie przeszkolić z SubiektaGT
    >
    > Pozdrawiam

    http://www.insert.com.pl/sprzedaz_i_serwis/dyplomowa
    ni_serwisanci/mazowieckie/warszawa.html

    Pozdrawiam
    Groosheck

  • 4. Data: 2008-10-24 09:19:02
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    wa.html>
    > Pewnie mi sie IE zepsul, ale na tej stronie nie ma slowa Subiekt.

    to proponuję wejść w zakładkę "oferta" i przeczytać jeden z punktów, np
    zawierający zdanie "Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT"
    wtedy może ci sie rozjaśni informacja ze strony o szkoleniach

  • 5. Data: 2008-10-24 09:36:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 6. Data: 2008-10-24 18:21:20
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    Ghost pisze:

    wa.html>

    > Pewnie mi sie IE zepsul, ale na tej stronie nie ma slowa Subiekt.

    Moja jałówka łzawi.

    Jubal [ja rozumiem, że masz do mnie słuszny i sprawiedliwy żal oraz
    wyraźną niechęć, zasłużyłem sobie -- mam cię za koncertowo nadętego
    głupca i dosyć obcesowo nie obawiam się tego wyrażać -- ale na litość,
    Insert odkąd pamiętam miał na www wszystkie potrzebne telefony i
    informacje]

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Foolproof operation: No provision for adjustment.

  • 7. Data: 2008-10-24 20:50:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Moja jałówka łzawi.

    Żal.

> [...]
    > głupca i dosyć obcesowo nie obawiam się tego wyrażać -- ale na litość,
    > Insert odkąd pamiętam miał na www wszystkie potrzebne telefony i

    Dales link, a tam ni ma. To za kogo bliznich masz, jest bez znaczenia.

  • 8. Data: 2008-10-24 23:34:05
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Dales link, a tam ni ma. To za kogo bliznich masz, jest bez znaczenia.

    hej, czego tam niby nie ma?? w nosie mam wasze nastawienie względem
    siebie, ale jak byk stoi kto i co szkoli...

    podpowiem (jeżeli ktoś czegoś nie rozumie) że trzeba się tu odwołać do
    teorii zbiorów i w tym uwzględnić takie tematy jak łączność czy
    zawieranie się.

    na marginesie - potrzebuję szkolenia z accessa. ktoś mi pokaże listę
    autoryzowanych szkolących z Microsoft Office. Czy powinienem się upierać
    że ci szkolący mi mogą naskoczyć, bo nie szkolą z accessa?

  • 9. Data: 2008-10-25 07:39:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości

    > hej, czego tam niby nie ma??

    Ktore szkolenie tyczy Subietka i tylko Subiekta.

  • 10. Data: 2008-10-25 08:06:35
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Ktore szkolenie tyczy Subietka i tylko Subiekta.

    Po pierwsze, czemu masz zastrzeżoną wyłączność na subiekta? w skład
    pakietu insert wchodzi dodatkowo np. rachmistrz.
    Skoro firma daje certyfikację na cały pakiet a nie tylko wyrywkowe
    częsci, to czemu się czepiasz?

    Inna sprawa, że oferta szkoleniowa przedstawiona na
    insert.com.pl/szkolenia dotyczy partnerów firmy, a nie klientów. Ale
    bezsprzecznie jest to wskazówka dla osoby poszukujacej przeszkolenia.

    IMHO nie ma co drązyc tematu, jak dla mnie EOT