PracaGrupypl.praca.dyskusje › Projekt naukowy dla studentów

  • 1. Data: 2006-06-04 22:14:47
    Temat: Projekt naukowy dla studentów
    Od: "Lion" <r...@g...com>

    Studenci, jak myslicie? Czy bedac absolwentem uczelni zwiazanej z
    biznesem (ekonomia, zarzadzanie) mozna byc zainteresowanym udzialem
    w projekcie polegajacym na budowaniu i uruchamianiunowego
    przedsiebiorstwa? Oczywiscie nie ma za to gwarantowanej kasy, ale jka
    projekt "wypali" to mozna miec z tego dzialke. Co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2006-06-04 23:12:59
    Temat: Re: Projekt naukowy dla studentów
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Tak, bedac absolwentem uczelni zwiazanej z biznesem (ekonomia, zarzadzanie)
    mozna byc zainteresowanym udzialem w projekcie polegajacym na budowaniu i
    uruchamianiunowego
    przedsiebiorstwa.

    Ciekawy jestem ktora uczelnia wypuszcza takich intelektualistow ;)

  • 3. Data: 2006-06-05 05:50:15
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Użytkownik "Marek" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > uruchamianiunowego
    > przedsiebiorstwa.
    >
    > Ciekawy jestem ktora uczelnia wypuszcza takich intelektualistow ;)

    Domyslam sie, ze chodzi o Warszaffke. Na alt.pl.praca.oferowana pojawilo sie
    ogloszenie o poszukiwaniu studentow do projektu, wiec strzelam ,ze kolega
    chce zasiegnac opinii :)
    Filip "Antyloop"
    gg: 2385476
    "Tyle mamy w sobie zła, ile widzą inni"

  • 4. Data: 2006-06-05 06:47:51
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Filip" <g...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie
    > ogloszenie o poszukiwaniu studentow do projektu, wiec strzelam ,ze kolega

    hmm, tyle ze tamto ogloszenia zamiescila ta sama osoba co tego posta wyzej
    :)

  • 5. Data: 2006-06-05 08:24:17
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Lion wrote:

> [...]
    > przedsiebiorstwa? Oczywiscie nie ma za to gwarantowanej kasy, ale jka
    > projekt "wypali" to mozna miec z tego dzialke. Co o tym sadzicie?

    A dacie udziały w spółce?

  • 6. Data: 2006-06-05 11:54:19
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Lion" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

> [...]
    > przedsiebiorstwa? Oczywiscie nie ma za to gwarantowanej kasy, ale jka
    > projekt "wypali" to mozna miec z tego dzialke. Co o tym sadzicie?

    Sadzimy o tym, ze tradycyjnie studenci sa najlepszym materialem do wykiwania,
    biznes zwykle "nie wypala", dzialki nie ma (dla kogo nie ma, to nie ma), jest
    tylko robota za darmo.

    entrop3r

  • 7. Data: 2006-06-05 14:14:56
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Użytkownik "Moonwalker" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    > hmm, tyle ze tamto ogloszenia zamiescila ta sama osoba co tego posta wyzej
    > :)

    Hyh...faktycznie :]

  • 8. Data: 2006-06-05 14:47:51
    Od: herakles <h...@b...pl>

    entroper wrote:

> [...]
    >
    > Sadzimy o tym, ze tradycyjnie studenci sa najlepszym materialem do
    > wykiwania, biznes zwykle "nie wypala", dzialki nie ma (dla kogo nie ma, to

    a jak wypala, to się tych studenciaków jak najprędzej zwalnia.

  • 9. Data: 2006-06-05 15:36:56
    Od: "Lion" <r...@g...com>

    Ciszę się, ze temat "chwycił" i że pojawiło sie tyle postów. To
    dobrze. Oznacza to, że coraz więcej ludzi ma świadomość podejścia
    pracodawców do studentów jako do taniej siły roboczej. Gorzej, ze
    wszyscy jesteśmy sfrustrowani rzeczywistością...
    Projekt ten ma na celu zorganizowanie się studentów celem wykreowania
    własnego, nowoczesnego przedsiębiorstwa. Kazdy będzie mógł przy
    jego tworzeniu wykorzytsać zdobytą wiedzę. Będzie mógł również
    wpływać na podział zysków. Ruszcie głową - Panowie i Panie. Jak
    się sami nie zorganizujemy, to nas wszyscy beda wykorzystywać do
    końca świata!

  • 10. Data: 2006-06-05 15:45:58
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a jak wypala, to się tych studenciaków jak najprędzej zwalnia.

    a dokładniej rzecz ujmując, spławia

    e.