PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent praca na wakacje w Anglii? › Student praca na wakacje w Anglii?
  • Data: 2005-01-19 12:32:50
    Temat: Student praca na wakacje w Anglii?
    Od: devil <devil_24@bezzzsapmuu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Planuje wyjazd na wakacje do Wielkiej Brytanii do pracy. I w związku z
    tym mam pytaine do grupowiczów, którzy mają już jakieś doświadczenie w
    takiej pracy. Jakiego pośrednika by polecili, który jest już sprawodzony
    i godny zaufania? Drugie moje pytanie dotyczy zarobków i kosztów
    utrzymania. Na jakie zarobki tygodniowo, po odliczeniu wszelkich opłat
    za mieszkanie i podatków można liczyć? Z góry dziękuje za wszelkie
    informacje.