PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student informatyki -> Anglia

  • 1. Data: 2003-10-08 08:15:02
    Temat: Student informatyki -> Anglia
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Czesc
    Chcialbym sie dowiedziec,czy jest na grupie jakis programista pracujacy w
    angili/irlandii ? Ciekaw jestem czy student informatyki z polski ma
    szanse,na znalezienie pracy na wakacje ( glownie w celu zdobycia
    doswiadczenia ), w anglii/irlandii ale jako programista albo pomocnik
    programisty,a nie jako kelner. Bardzo zalezy mi na tego typu pracy,jesli
    ktos moze pomoc prosze o kontakt.
    Jarod

  • 2. Data: 2003-10-08 16:47:07
    Temat: Re: Student informatyki -> Anglia
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > doswiadczenia ), w anglii/irlandii ale jako programista albo pomocnik
    > programisty,a nie jako kelner.

    Czym zajmuje się pomocnik programisty? Przynosi kawę i orzeszki?

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-10-08 19:02:11
    Od: " Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Czym zajmuje się pomocnik programisty? Przynosi kawę i orzeszki?

    Jasne, a oprucz tego wszystko to co programista, tylko ze niema pelnej
    samodzielnosci i jest nadzorowany przez programiste. Swoja droga
    niewiedzialem jak to ujac... ale chyba jest cos takiego jak proces wdrozenia
    pracownika do projektu czy cos podobnego.Poza tym napisalem,ze niechce byc
    kelnerem ;)
    Jarod

  • 4. Data: 2003-10-09 08:38:27
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    1. naucz się pisać po polsku: "oprucz"
    2. _żadna_ firma nie zainwestuje szkolenia które jej się nie zwróci. O ile
    stolarza można wykształcić w dwa miesiące o tyle dobrego programistę raczej
    w rok, dwa lata.
    3. szukaj praktyki (tylko b. dobrzy studenci), a nie pracy. W IT nie ma prac
    sezonowych tylko zlecone.

    Andrzej Wąsik