PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student, czy nie student - oto jest pytanie :-)

  • 1. Data: 2003-04-24 07:05:48
    Temat: Student, czy nie student - oto jest pytanie :-)
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Witam, co prawda mam prace dorywcza, ktora pozwala mi oplacic nauke, ale nie
    jest to szczyt moich marzen, dlatego tez nosze sie z zamiarem poszukania
    sobie czegos lepszego. Problem w tym, ze nie wiem czy bycie studentem
    zaocznym to zaleta, czy wada. Zdaje sobie sprawe, ze w przyapdku firm ktore
    wymagaja od pracownika dyspozycyjnosci w soboty i niedziele, tego faktu nie
    da sie ukryc, ale co w przypadku gdy pracownicy pracuja od poniedzialku do
    piatku, a soboty i niedziele jesli maja taka ochote. Pisac, ze jest sie
    studentem czy nie ???

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2003-04-24 07:25:47
    Temat: Re: Student, czy nie student - oto jest pytanie :-)
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Adamos wrote:
    > Pisac, ze jest sie
    > studentem czy nie ???

    to zależy jakiej pracy szukasz i co studiujesz. z mojego punktu widzenia
    fakt, że ktoś się uczy jest zaletą.

  • 3. Data: 2003-04-24 08:14:41
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "piotrr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > to zależy jakiej pracy szukasz i co studiujesz. z mojego punktu widzenia
    > fakt, że ktoś się uczy jest zaletą.

    Pisz. Pracodawca zaoszczędzi na ZUS- ie

  • 4. Data: 2003-04-24 13:31:19
    Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pisz. Pracodawca zaoszczędzi na ZUS- ie

    Mozesz podac podstawe prawna?
    Tobi

  • 5. Data: 2003-04-24 13:32:59
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Mozesz podac podstawe prawna?

    Przedmówcy pewnie chodziło o pracę na umowę-zlecenie.

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 6. Data: 2003-04-24 14:14:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Adamos <a...@o...pl> zapodał(-a):
> [...]
    > pracuja od poniedzialku do piatku, a soboty i niedziele jesli maja taka
    > ochote. Pisac, ze jest sie studentem czy nie ???

    Mówić, pisać... przecież to Twój atut, że się kształcisz, chcesz robić
    coś więcej a nie spocząć na laurach.
    Jak dobrze trafisz - będziesz miał jeszcze dodatek do edukacji.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl