PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2003-04-24 00:01:00
    Temat: praca
    Od: "news" <t...@i...pl>

    Witam
    Czy ktos moze mi powiedziec co mozna robic w Bialymstoku w tej wiosce.Moze
    jakas praca sie znajdzie
    dla mlodego czlowieka?
    Pozdr.

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 2. Data: 2003-04-24 05:34:40
    Temat: Re: praca
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "news" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos moze mi powiedziec co mozna robic w Bialymstoku w tej wiosce.Moze
> [...]
    Raczej Cie zasmuce od trzech miesiecy pomijajac akwizycje nie bylo ZADNYCH
    ofert pracy, nawet przy kopaniu ogrodkow, ale co tam jest nas tu tylko
    400tys, acha Fasty mialy nabor 40 osob, dwa tygodnie temu, ale oni to robia
    regularnie co trzy miesiace :-)))
    pozdrawiam
    Irek

  • 3. Data: 2003-04-24 06:59:48
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 400tys, acha Fasty mialy nabor 40 osob, dwa tygodnie temu, ale oni to robia

    DO WARSZAWY, DO WARSZAWY......tylko tutaj sa jeszcze jakiekolwiek szanse
    na..... wegetację :->>

    Pozdrawiam

    Kate