PracaGrupypl.praca.dyskusje › Monitor badań klinicznych/CRA

  • 1. Data: 2003-04-23 16:46:18
    Temat: Monitor badań klinicznych/CRA
    Od: "Magda" <r...@o...pl>

    Jak w tytule własnie - mam propozycje współpracy z zagraniczną firmą. Ile
    można zarobic i na ile trzeba się ubezpieczyć i na co jeszcze uważać ?

    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2003-04-24 06:23:19
    Temat: Re: Monitor badań klinicznych/CRA
    Od: " Ida" <i...@N...gazeta.pl>

    Magda <r...@o...pl> napisał(a):

    > Jak w tytule własnie - mam propozycje współpracy z zagraniczną firmą. Ile
    > można zarobic i na ile trzeba się ubezpieczyć i na co jeszcze uważać ?

    Hmmm, z niejednego żłobu juz to siano jadłam i tak sobie siedze i dumam od
    czego to CRA może sie ubezpieczyć... A raczej w tak postawionym pytaniu- musi
    sie ubezpieczyć.. Z doswiadczenia z firmą, która wPolsce nie miała żadnego
    przedstawicielstwa, na podstawie umowy (kontraktu) zupełnie bezwartościowego
    przed polskim sądem pracy i bez płacenia jakichkolwiek podatków (dochodowy,
    ZUS)- jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy oprócz ubezpieczenia
    zdrowotnego to ubezpieczenie na wypadek niewywiązywania się pracodawcy z
    warunków umowy... Tylko która firma ubezpieczeniowa takie cóś oferuje...
    No i oczywiscie nie szkodzi mieć ubezpieczenie od nieszczesliwych następstw
    szleństw w podróży...

    A tak wogóle to uwielbiam takie zdawkowe pytania. O tym na co trzeba uważąć
    mozna by spokojnie książke napisać...;-)