PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensje

  • 1. Data: 2003-04-23 16:58:25
    Temat: Pensje
    Od: "Greg Stepien" <x...@i...pl>

    Cześć!
    Rozpoczęłam pracę w grupach interwencyjnych od 14.04.03 w pełnym wymiarze
    czasu, na pełny etat , na 6 miesiecy.O ile sie orientuję powinnam zarabiac
    przynajmniej najnizszą krajową czyli obecnie 820zł brutto. Na umowie mam
    wpisane 500zł + premia motywacyjna do 60% . Co moim zdaniem oznacza że tej
    premii może być o wiele mniej. Umowę dostałam dziś, podpisałam ją wczoraj i
    boję się że jeśli obowiązuje ona od 14.04.03 może być już za późno na
    dochodzenie swoich praw. Czy w ogóle złamano prawo, do kogo mam się zwrócić
    w tej sprawie.
    Dziekuję za odpowiedź.
    Podrawiam wszystkich.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-04-23 20:51:22
    Temat: Re: Pensje
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Greg Stepien" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > boję się że jeśli obowiązuje ona od 14.04.03 może być już za późno na
    > dochodzenie swoich praw. Czy w ogóle złamano prawo, do kogo mam się

    Najniższa krajowa wynosi nie 820zł.brutto tylko 800zł. brutto

  • 3. Data: 2003-04-24 09:59:35
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Greg Stepien <x...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > boję się że jeśli obowiązuje ona od 14.04.03 może być już za późno na
    > dochodzenie swoich praw. Czy w ogóle złamano prawo, do kogo mam się zwrócić

    Co jest wpisane nie jest takie istotne. Istotne jest to, że musisz co
    miesiąc otrzymywać wynagrodzenie nie mniejsze niż płaca minimalna (czyli 800
    złotych). Z jakiego tytułu będziesz to miała wypłacane, nie jest ważne.
    Pracodawca nie może ci wypłacić mniej.

  • 4. Data: 2003-04-24 14:15:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Greg Stepien <x...@i...pl> zapodał(-a):
> [...]
    > przynajmniej najnizszą krajową czyli obecnie 820zł brutto. Na umowie mam
    > wpisane 500zł + premia motywacyjna do 60% .
    [...]

    Może tak wygodnie pracodawcy popdisać umowę - po miesiącu pracy
    musisz mieć swoje 800zł brutto.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl