PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż a zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2005-12-29 08:46:53
    Temat: Staż a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Tomasz Bartoszek" <t...@g...com>

    Witam

    Mam takie pytanie:

    Ponad rok spędziłem na różnych stażach a przez ostatnie 6 miesięcy
    pracowałem na podstawie umowy o pracę, czy w związku z tym przysługuje mi
    prawo do zasiłku dla bezrobotnych (kuroniówki)

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    TB

  • 2. Data: 2005-12-29 09:39:22
    Temat: Re: Staż a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2005 09:46:53 +0100, Tomasz Bartoszek napisał(a):

> [...]
    > pracowałem na podstawie umowy o pracę, czy w związku z tym przysługuje mi
    > prawo do zasiłku dla bezrobotnych (kuroniówki)

    Sprecyzuj, co masz na myśli pisząc "staż".
    Ogólnie - jeśli w ciągu ostatnich 18 miesięcy przez 365 dni wykonywałeś
    pracę za którą dostawałeś co najmniej najniższą krajową i dochód podlegał
    opodatkowaniu to masz prawo do zasiłku. No i jeszcze ważne jest w jaki
    sposób wygsła/została rozwiązana ta ostatnia umowa.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-12-30 01:49:05
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Tomasz Bartoszek" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości news:op.s2jeofzgj24jgi@bartosze-3e14oq.koscielna...
> [...]
    > pracowałem na podstawie umowy o pracę, czy w związku z tym
    > przysługuje mi prawo do zasiłku dla bezrobotnych (kuroniówki)

    Jakich stażach? Jeśli to były staże finansowane przez UP to raczej nie.
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********