PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia wdrozeniowiec Symfonii?

  • 1. Data: 2005-12-28 07:18:19
    Temat: Ile zarabia wdrozeniowiec Symfonii?
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    Pracujący bezpośrednio dla Symfonii czy jak sie tam nazywają.

    Może ktos zna jakis rząd wielkości (3 tys - 6 tys.?), zasady
    wynagradzania (800 zł + 25 zł za godz. spędzoną u klienta?)

  • 2. Data: 2005-12-28 19:13:32
    Temat: Re: Ile zarabia wdrozeniowiec Symfonii?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    ktos wrote:

    > Pracujący bezpośrednio dla Symfonii czy jak sie tam nazywają.
    >
    > Może ktos zna jakis rząd wielkości (3 tys - 6 tys.?), zasady
    > wynagradzania (800 zł + 25 zł za godz. spędzoną u klienta?)
    zalezy jak sobie wynegocjujesz. proste. jak wynegocjujesz warunki "800 plus
    premia wyliczeniowa" to będzie twoje
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-28 19:44:00
    Od: "Tim" <T...@t...ti>

    > zalezy jak sobie wynegocjujesz. proste. jak wynegocjujesz warunki "800
    > plus
    > premia wyliczeniowa" to będzie twoje

    o ja, jakie to proste ;P a ja nie wiedzialem, lece sobie
    wynegocjowac 10000zl +2000zl za godzine :D

  • 4. Data: 2005-12-28 20:00:51
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > o ja, jakie to proste ;P a ja nie wiedzialem, lece sobie
    > wynegocjowac 10000zl +2000zl za godzine :D
    dokładnie, takie to proste. ty iles chcesz a pracodawca ileś może dać. i
    gdzieś po drodze się spotkacie albo i nie.

    inna prawidłowa odpowiedź - trzy miliony. a walutę dobierz sobie sam
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-12-28 20:33:58
    Od: "Tim" <T...@t...ti>

    widzisz tu chodzilo o to ile wdrożeniowiec w Symfonii moze
    sobie wynegocjować

  • 6. Data: 2005-12-28 20:45:46
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > widzisz tu chodzilo o to ile wdrożeniowiec w Symfonii moze
    > sobie wynegocjować
    i właśnie na to pytanie odpowiedziałem. może nic a może i 10 tysięcy. albo i
    100 tysięcy. wszystko zależy od jego i przyszłego pracodawcy
    potrzeb/umiejętności (w tym momencie głównie negocjacji)/whatever

    BTW - skoro ktoś powie "pińcet" a ktos inny "dwa pińcet" to co z tego
    wyniknie? dokładnie nic, bo będzie znaczyło że jeden sobie tak a drugi
    inaczej wynegocjował. oczywiście pod warunkiem że tu napiszą prawdę o
    swoich zarobkach
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2005-12-28 20:58:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 28 Dec 2005 21:33:58 +0100, na pl.praca.dyskusje, Tim napisał(a):

    > widzisz tu chodzilo o to ile wdrożeniowiec w Symfonii moze
    > sobie wynegocjować

    900zl brutto

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 8. Data: 2005-12-28 21:00:56
    Od: "Tim" <T...@t...ti>

    > i właśnie na to pytanie odpowiedziałem. może nic a może i 10 tysięcy. albo
    > 100 tysięcy. wszystko zależy od jego i przyszłego pracodawcy

    pracodawca byl podany

    > potrzeb/umiejętności (w tym momencie głównie negocjacji)/whatever

    nie zawsze wszystko zalezy od umiejetnosci negocjacji, jesli dotyczy
    to jego umiejetnosci zawodowych to mozna podac rozsadne dla tego
    pracodawcy przedzialy.
    twoje odpowiedzi nie wnosza nic do dyskusji

  • 9. Data: 2005-12-28 21:38:55
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > nie zawsze wszystko zalezy od umiejetnosci negocjacji,
    zawsze i wszystko w sprawach pracowych i rozliczeń za pracę zależy od
    (wcześniejszych) negocjacji.
    owszem, ustalanie warunków to wzięcie wszystkich elementów w tym np.
    umiejętności czy wykształcenie.

    > jesli dotyczy to jego umiejetnosci zawodowych to mozna podac rozsadne dla
    tegopracodawcy przedzialy.
    <0, 100 tysięcy) - tak jest bardziej przez ciebie zrozumiałe ?

    > twoje odpowiedzi nie wnosza nic do dyskusji
    bo ile można pisać o tym samym? przeczytaj BTW z poprzedniego posta jeszcze
    raz
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 10. Data: 2005-12-28 22:00:12
    Od: "Tim" <T...@t...ti>

    > owszem, ustalanie warunków to wzięcie wszystkich elementów w tym np.
    > umiejętności czy wykształcenie.

    tak i te warunki wplywaja na kwote ktora mozna wynegocjowac, jeden bedzie
    negocjowal
    zle inny dobrze a wiekszosc srednio, i co z tego ? pracodawca i tak wie ile
    moze dac za taka prace osobie
    z umiejetnosciami jakich oczekuje i auor watku chcial sie tego dowiedziec,
    napewno nie
    chcial sluchac powtarzanych frazesow

    > tegopracodawcy przedzialy.
    > <0, 100 tysięcy) - tak jest bardziej przez ciebie zrozumiałe ?

    ale zes przedzial walol chlopie

    > bo ile można pisać o tym samym?

    o ja :D, to nie pisz

    >przeczytaj BTW z poprzedniego posta jeszcze
    > raz

    to bedzie znaczylo to ze jeden wynegocjowal tyle a inny tyle i co w tym
    zlego ?
    To moze byc dla kogos pomocne, to moga byc kowoty w przedziale 800-1500
    a maga byc w przedziale 3000-5000 (oczywiscie zawsze moga sie znalezc
    odchyly w ta czy inna strone),
    ktos moze powiedziec ze rekrutacja w Symfoni zrobila glupie miny jak
    powiedzial 5000 zl,
    nie kazdy jest jasnowidzem i zna swoja wartosc na rynku pracy.