PracaGrupypl.praca.dyskusje › faktura vat

  • 2. Data: 2005-12-28 20:48:35
    Temat: faktura vat
    Od: "philip" <f...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie

    Zakładam sobie działalność gospodarczą od 2 miesięcy

    Odwlekam to gdyż chce ruszyć od nowego roku

    Zostało mi tylko założyć nowe konto w banku i zgłosić wszystko do zusu

    Miesiąc temu Panoram Firm zaproponowała mi wpis w ich książce telefonicznej

    Podałem im mój nip i regon i wystawili mi fakturę na jeszcze nie istniejącą
    firme

    Czy mogę mieć z tego tytułu jakieś problemy???

    Z góry dziękuje

    Pozdrawiam

  • 1. Data: 2005-12-28 20:48:35
    Temat: Re: faktura vat
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Czy mogę mieć z tego tytułu jakieś problemy???
    poza tym że nie możesz tego w żaden sposób zaksiegować, to żadnych. datę
    potrzebujesz mieć w nowym roku - może uda ci się to zmienić w PF. ale
    pewnie niewielkie koszty, tak więc lepiej jak nie będziesz kombinował
    zwłaszcza na początku

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---