PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż Absolwencki

  • 1. Data: 2005-11-04 12:32:52
    Temat: Staż Absolwencki
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Witam.
    Czy to prawda, że aby pójśc na staż absolwencki nie można pracować
    dłużej niż 3 miesiące, nawet na umowę zlecenie?? Jakoś nie widziałam
    takiego przepisu w ustawie a tak powiedziała mi pani z UP.
    Dziekuję z góry za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-11-06 09:49:32
    Temat: Re: Staż Absolwencki
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > dłużej niż 3 miesiące, nawet na umowę zlecenie?? Jakoś nie widziałam
    > takiego przepisu w ustawie a tak powiedziała mi pani z UP.
    Tak
    to prawda. Można jednak pisać odwołanie albo wiąć udział w podobnym programie
    UP, który nazywa się chyba przygotowanie zawodowe.
    PZDR

  • 3. Data: 2005-11-07 20:44:53
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Tak
    > to prawda. Można jednak pisać odwołanie albo wiąć udział w podobnym
    > programie
    > UP, który nazywa się chyba przygotowanie zawodowe.

    Ale żeby móc brać udział w tym programie, tez trzeba spełnić określone
    warunki :)
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********