PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż

  • 1. Data: 2004-02-27 19:08:50
    Temat: Staż
    Od: "yan" <w...@N...wp.pl>

    Mam pytanie do czytelnikow tej grupy. Chodzi mi o staż, a mianowicie o taką
    sytuacje: Czy moge bedac zarejestrowanym w urzedzie pracy w jednym
    wojewodztwie odbywac staz w miescie ktore nalezy do innego wojewodztwa.
    Z gory dzieki
    Marcin

  • 2. Data: 2004-02-27 21:09:32
    Temat: Re: Staż
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > sytuacje: Czy moge bedac zarejestrowanym w urzedzie pracy w jednym
    > wojewodztwie odbywac staz w miescie ktore nalezy do innego wojewodztwa.

    jestes zarejestrowany w woj,A, zaklad z woj.B sklada wniosek o staz
    jesli jest rozpatrzony pozytywnie (czytaj jest kasa na FP) mozesz podjac
    staz
    jesli chodzi o zwrot kasy za dojazd to urzad moze, ale nie musi ;)
    art.31 ust.6-8 ustawy o zatrudnieniu.....
    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=40
    1
    oraz rozporzadzenie ministra
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn