PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - do oceny ;-)

  • 1. Data: 2005-11-30 23:38:23
    Temat: CV - do oceny ;-)
    Od: "Therminator" <t...@i...pl>

    Głupawka mode ON: "
    Witam!
    Zarabiam tak sobie, pomozcie napisac super CV dzieki ktoremu bede mogl sie
    dostać do firmy gdzie się nie nadaję i zarabiać wieksze pieniadze.
    Ci ktorzy sie nadaja umieja napisac odpowiednie CV a ja nie nie umiem ale
    sie szybko ucze wiec jak mi pomozecie to napisze suuper CV dzieki ktoremu
    tez mnie przyjma tam gdzie sie ocenia lepsze CV.
    Bo CV jest metoda oceny a jak ja nie umie napisac CV dobrze i w temacie, to
    nie znaczy, ze nie bede dobrze pracowal na tym stanowisku - tylko kupie
    sobie potem troche inteligencji, dwa lata sie poucze , troche popsuje ale
    potem juz bedzie dobrze.
    Mysle sobie, ze te lepsze CV to pisza inni tym co sie dostaja.
    Selekcja do pracy nie powinna być według formy i tresci CV - tylko wedlug
    checi do zarabiania. Bo ja bardzo chce zostac informatykiem, bo juz mam
    dosyć bycia fryzjerem. Nie wiem po co inni siedza nad ksiazkami i koncza
    jakies szkoly i kursy i sie ucza w domu.
    Jak ktos mi napisze dobre CV to sie dostane do dobrej firmy - a tam mi
    pokaza jak byc dobrym informatykiem - bo jak dobra firma to wszyscy musza
    byc dobrzy.
    Niewazne, ze pracodawca na podstawie CV ocenia kandydata. Jak ktos mi pomoze
    w pisaniu to sie dostane.
    Tylko jeszcze, musze poszukac grupy dyskusyjnej od rozmow rekrutacyjnych -
    bo tam wiedza jak rozmawiac na rekrutacji.
    Jak powiedza mi jak dobrze rozmawiac z rekrutujacymi to moze dostane ta
    lepsza prace - tylko jak juz bede kierownikiem i bede kogos przyjmowal do
    pracy - to jaka bede mial pewnosc ze jego CV ktos mu nie napisal. Ze sposob
    prezentacji jest jego a nie z jakies listy dyskusyjnej, ze jego inteligencja
    i cechy charakteru sa zawarte w CV?
    Moze wprowadze zapis o jakichs oswiadczeniach, albo ustawe, tak,tak ustawe
    najlepiej - moze wtedy nie bede oszukiwany - bo jak ktos mi podsunie fajne
    CV, na rozmowie z HR przejdzie, to jak potem do cholery zmusic go do pracy
    do ktorej sie nie nadaje i nie spelnia oczekiwan.
    Hmmmmmm a takie fajne miał CV.........................

    "
    Głupawka mode OFF

    Heh - niedlugo ta grupa będzie miała tytuł "CV - ocenianie"

    Ech...
    T.