PracaGrupypl.praca.dyskusje › mozliwe i jest kaska

  • 1. Data: 2005-08-09 21:25:58
    Temat: mozliwe i jest kaska
    Od: "Kierek" <l...@w...pl>

    Cześć Pomyślałem że byłabyś zainteresowany przyłączeniem się do
    "LogoMedii".Jest to polska firma , która zapewni Ci dostęp do informacji
    związanych z Twoimi zainteresowaniami.Ponadto płacą Ci pieniądze za
    odbieranie e-mail'i reklamowych oraz za wypełnianie ankiet.Twoje miesięczne
    dochody mogą się powiększyć dzięki LogoMedii o kilkaset złotych.Tak więc
    zapisz się i poinformuj jak największą ilość osób o możliwości bezpłatnego
    przyłączenia się do tego systemu.Potencjalny dochód jest nieograniczony!
    Zapraszam na stronę LogoMediihttp://LogoMedia.iq.pl Jeśli zdecydujesz się do
    nich zapisać proszę abyś podał w kwestionariuszu mój numer identyfikacyjny
    299009 Po zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer identyfikacyjny.

  • 2. Data: 2005-08-09 21:30:31
    Temat: Re: mozliwe i jest kaska
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    niezła firma ta logomedia, skoro wszyscy tak na niej zarabiają. chyba
    nadszedł czas żeby się nią zupełnie poważnie zainteresować, skoro tyle kasy
    przelatuje mi przed nosem

  • 3. Data: 2005-08-10 08:35:17
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Kierek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    Kolego Kierek, pomyliły ci się posty:

    > Cześć Pomyślałem że byłabyś zainteresowany przyłączeniem się do
    > "LogoPedii".Jest to polska firma , która zapewni Ci dostęp do kurzego
    pierza, odpadów bitumicznych, żwiru i trocin
    > związanych z Twoimi zainteresowaniami.Ponadto płacą Ci pieniądze za
    > odbieranie krowich porodów oraz za wypełnianie ankiet.Twoje miesięczne
    > odchody mogą się powiększyć dzięki LogoPedii o kilkaset kilo.Tak więc
    > zapisz się i poinformuj jak największą ilość osób o możliwości bezpłatnego
    > przyłączenia się do tego systemu.Potencjalny odchód jest nieograniczony!
    > Zapraszam na stronę LogoPedii http://spamcop.com Jeśli zdecydujesz się do
    > nich zapisać proszę abyś podał w kwestionariuszu mój numer identyfikacyjny
    > 666-997. Po zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer
> [...]

    dziękuję, już się zapisuję. Namówię też babcię i jej kota Mruczusia. Jest
    troszkę pręgowany, ale to chyba nie przeszkadza?

  • 4. Data: 2005-08-12 12:24:51
    Od: Vetch <...@...3.4>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > dziękuję, już się zapisuję. Namówię też babcię i jej kota Mruczusia. Jest
    > troszkę pręgowany, ale to chyba nie przeszkadza?

    jeśli tylko jest płci męskiej, to nie powinno być problemów :-)

  • 5. Data: 2005-08-12 12:41:04
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Vetch" <...@...3.4> napisał w wiadomości
    Jest

    > jeśli tylko jest płci męskiej, to nie powinno być problemów :-)

    masz na myśli babcię czy kota? :)

    i czemu płeć żeńska może mieć problemy? :)

    pozdr.
    m.