PracaGrupypl.praca.dyskusjeStacja Benzynowa › Re: Stacja Benzynowa
    From: "ktos" <n...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stacja Benzynowa
    Date: Mon, 4 Apr 2005 22:53:08 +0200

    Użytkownik "virooz" <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d2s3va$5kj$1@inews.gazeta.pl...

    > Natręctwo sprzedawców, jeśli tankuje paliwo i przychodzę płacić za paliwo
    nie
    > lubię przez 5 minut odpowiadać 'nie' na pytania czy chce hotdoga, cole,
    > batonika lub inne premiowane produkty. Jeśli sam potrafię zdjąć pistolet z
    > dystrybutora i zatankować to też sam potrafię poprosić jeśli chcę o inne
    > rzeczy przy kasie.

    Mnie denerwuje dokladnie to samo + jeszcze sposob prezentowania tychze
    ofert.
    "polecamy plyn za 200 punktow" dla mnie znaczy, ze jego cena wynosi 200
    pkt., czyli dostane plyn a z mojego konta odejma mi te punkty.
    Ale to oczywiscie nieprawda, plyn dwa razy drozszy niz gdzie indziej, punkty
    dla odwrocenia uwagi.