PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedaz

  • 1. Data: 2003-03-23 16:09:04
    Temat: Sprzedaz
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm>

    Czy ktos wie cos moze na temat jakichs niekonwencjonalnych dzialan
    zmiezajacych do zwiekszenia sprzedazy ??? Gdyby ktos moglby mi cos
    podpoweidziec w tym temacie bylbym bardzo wdzieczny.

    Interesuja mnie zwykle sposoby na podniesienie sprzedazy w sklepie ,
    hurtowni. Potrzebuje to do szkoly. Bardzo Was prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-03-23 22:41:39
    Temat: Re: Sprzedaz
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Dreiker" <g...@p...fm> writes:

> [...]
    >
    > Interesuja mnie zwykle sposoby na podniesienie sprzedazy w sklepie ,
    > hurtowni. Potrzebuje to do szkoly. Bardzo Was prosze o pomoc.

    przeczytaj ksiazke roberta cialdiniego pt. "wywieranie wplywu na
    ludzi".
    tylko uwaga - to nie jest poradnik z gotowymi instrukcjami, tam trzeba
    pomyslec.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-03-25 00:16:03
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Dreiker" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Interesuja mnie zwykle sposoby na podniesienie sprzedazy w sklepie ,
    > hurtowni. Potrzebuje to do szkoly. Bardzo Was prosze o pomoc.

    branza spozywcza , wedliny, miesa itp.

    pozdr
    Grzesiek

    @

    to szkly w koncu czy do wlasnego biznesu?