PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chałupnictwo - mity i fakty

  • 1. Data: 2003-03-23 16:56:55
    Temat: Chałupnictwo - mity i fakty
    Od: "Vasken" <v...@h...com>

    Witam grupowiczów
    Nigdy się nie wypowiadałem, ani nie posyłałem postów na tej grupie ale myslę
    że to odpowiednie miejsce na moje pytanie. Chodzi mi mianowicie o prace
    chałupniczą, problem w tym ze wszedzie kuszą kolosalnymi zarobkami czy to
    prasa czy ogłoszenia w sieci, a tymczasem wszędzie gdzie pytam mówią że w
    większości to oszuści którzy tylko czekają na wysłanie określonej kwoty a
    potem delikatną wykrętna gadką pozbywają się Ciebie. Chciałbym wyłuskać tych
    oszustów od poważnych ofert. Ma ktos może namiar na takie sprawdzone oferty,
    gdzie ich szukac, żeby sie nie nadziać.
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-23 17:16:23
    Temat: Re: Chałupnictwo - mity i fakty
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Vasken! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Ma ktos może namiar na takie sprawdzone oferty, gdzie ich szukac, żeby
    > sie nie nadziać. Dziekuje i pozdrawiam

    Daruj sobie, bo to raczej nie ma sensu. A jezeli chcesz poczytac rozne
    opinie na temat chalupnictwa, to przegladnij archiwum grupy. Przynajmniej
    raz w tygodniu jest o tym mowa.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki