PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpóźnienie a oświadczenie PKP › Spóźnienie a oświadczenie PKP
  • Data: 2013-02-21 09:57:30
    Temat: Spóźnienie a oświadczenie PKP
    Od: Raffaello <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja prosta - dojeżdżam do stolycy pociągiem - innego transportu
    praktycznie nie ma, który byłby w stanie mnie dowieźć tak szybko i tak
    prostą drogą.
    Niestety, jak to w PKP bywa, pociąg się spóźnia i to dosyć dużo, w związku z
    czym spóźniam się do pracy - ale mam oświadczenie.
    Przedstawiciel pracodawcy stwierdza, ze ma to w... nosie, oświadczeń
    akceptował nie będzie bo nie i już. Uważa spóźnienie za spóźnienia - tak
    samo nieusprawiedliwione.

    Czy takie podejście jest zgodne z prawem?
    Czy pracodawca ma obowiązek usprawiedliwić spóźnienie z oświadczeniem czy
    nie?